Heeft iemand al eens een speedster gezien met 16" voor en 18" achter
Of 17"voor en 19" achter
Of zijn er goede redenen waarom twee inchmaten verschil niet goed is, ik kan me voorstell
en dat 16 voor ivm de stuureigenschappen en lekker breed 18 achter ook juist een goed effect kan hebben...........maarja leek als ik ben
Het blijft natuurlijk een lichte auto en hoe breder je de achterband maakt hoe minder druk je per cm2 krijgt, Lotus waarschuwde me al om niet te breed te gaan omdat je dan in de regen problemen krijgt! Toen toch maar zwarte oz's super T besteld, maar dat wil niet erg opschieten!!
stevenflappy schreef:Het blijft natuurlijk een lichte auto en hoe breder je de achterband maakt hoe minder druk je per cm2 krijgt, Lotus waarschuwde me al om niet te breed te gaan omdat je dan in de regen problemen krijgt! Toen toch maar zwarte oz's super T besteld, maar dat wil niet erg opschieten!!
Sja"" vorige week in Duitsland gem 140 km in de stromende regen en de ruiten wisser op stand 3 én met semi slicks. Totaal geen last.
Oja'' achter banden 245-40-17 en 215-45-17.
stevenflappy schreef:Het blijft natuurlijk een lichte auto en hoe breder je de achterband maakt hoe minder druk je per cm2 krijgt, Lotus waarschuwde me al om niet te breed te gaan omdat je dan in de regen problemen krijgt! Toen toch maar zwarte oz's super T besteld, maar dat wil niet erg opschieten!!
Sja"" vorige week in Duitsland gem 140 km in de stromende regen en de ruiten wisser op stand 3 én met semi slicks. Totaal geen last.
Oja'' achter banden 245-40-17 en 215-45-17.
Nee Jans, niet op de rijksweg (of autobaan zoals jullie dat daar noemen) maar in de bocht. Je weet wel gas geven wanneer je de bocht uitkomt en dan achterstevoren in het weiland (want die hebben jullie daar) belanden.