Geplaatst: 20 aug 2005 13:34
Voor Maik zijn tomaat 

De Nederlandse Opel Speedster Club
http://www.speedsterclub.nl/forum/
Sja"" vorige week in Duitsland gem 140 km in de stromende regen en de ruiten wisser op stand 3stevenflappy schreef:Het blijft natuurlijk een lichte auto en hoe breder je de achterband maakt hoe minder druk je per cm2 krijgt, Lotus waarschuwde me al om niet te breed te gaan omdat je dan in de regen problemen krijgt! Toen toch maar zwarte oz's super T besteld, maar dat wil niet erg opschieten!!
Nee Jans, niet op de rijksweg (of autobaan zoals jullie dat daar noemen) maar in de bocht. Je weet wel gas geven wanneer je de bocht uitkomt en dan achterstevoren in het weiland (want die hebben jullie daar) belanden.jans schreef:Sja"" vorige week in Duitsland gem 140 km in de stromende regen en de ruiten wisser op stand 3stevenflappy schreef:Het blijft natuurlijk een lichte auto en hoe breder je de achterband maakt hoe minder druk je per cm2 krijgt, Lotus waarschuwde me al om niet te breed te gaan omdat je dan in de regen problemen krijgt! Toen toch maar zwarte oz's super T besteld, maar dat wil niet erg opschieten!!én met semi slicks. Totaal geen last.
Oja'' achter banden 245-40-17 en 215-45-17.
Kun je die 2.2 rijders niet uitleggen Jan, die hebben gewoon minder druk op de achterwielenjans schreef:Sorry. maar heb nergens problemen mee, sinds de sper diff eronder zit![]()
En sommige gebruiken het niet.........Marcel schreef:Kun je die 2.2 rijders niet uitleggen Jan, die hebben gewoon minder druk op de achterwielenjans schreef:Sorry. maar heb nergens problemen mee, sinds de sper diff eronder zit![]()
Ja"' dat alu blok is véél te lichtMarcel schreef:Kun je die 2.2 rijders niet uitleggen Jan, die hebben gewoon minder druk op de achterwielenjans schreef:Sorry. maar heb nergens problemen mee, sinds de sper diff eronder zit![]()