Hendrik-Jan schreef:Dan heeft hij geen hobby meer, gaat hij zich vervelen op zijn werk (want hij heeft geen Forum meer om op te spelen) en hij gaat alsnog al die accessoires monteren.
Hij zal in een isolement raken.
Zullen we hem nog één kans geven. Voorwaarde is dat hij nooit meer over de Hummer praat of stiekem in de showroom gaat kijken.
Daar had ik niet aan gedacht, inderdaad als bij hem die hobby weg valt
Wat moet ie dan gaat ie misschien wel mensen op het Seat forum lastig vallen
Heb pas geleden een plasms tv gekocht van 156 cm breed. En daar zat een 'héél grote kartonnen doos bij. Misschien moet ik die wel voor Marcel bewaren Volgens mij is er ook nog ruimte in de doos voor een keukenblok.
jans schreef:Heb pas geleden een plasms tv gekocht van 156 cm breed. En daar zat een 'héél grote kartonnen doos bij. Misschien moet ik die wel voor Marcel bewaren Volgens mij is er ook nog ruimte in de doos voor een keukenblok.
Haha heb zelf nog een doos staan van mijn LCD tv......maar 26" is groot zat voor mij
Hoe wist je trouwens dat we naar een ander huis aan het kijken zijn
jans schreef:Heb pas geleden een plasms tv gekocht van 156 cm breed. En daar zat een 'héél grote kartonnen doos bij. Misschien moet ik die wel voor Marcel bewaren Volgens mij is er ook nog ruimte in de doos voor een keukenblok.
Haha heb zelf nog een doos staan van mijn LCD tv......maar 26" is groot zat voor mij
Wilde wel eens weten waar je woonde, en zijn vorige week toen jij de nacht dienst had , even in je vuilnis bak gesnuffeld . sjonge wat eet jij veel pizza 's zeg. En er zat een brief in van een Makelaar.zodoende.
Ik ben nog steeds blij met mij zwart-wit TV. Alleen maar 3 zenders is een beetje te weinig.
Ik ben nog steeds blij met mij zwart-wit TV. Alleen maar 3 zenders is een
beetje te weinig.
Of zit die Marcel je te storen óf met zijn alarm o'f zijn deurbel