Pagina 2 van 6

Geplaatst: 09 aug 2005 21:40
door michel
Probleem met de M3 is dat het een Cecotto betreft waarvan er slecht 505 zijn gebouwd. Mijn auto is in super conditie en nog helemaal origineel, zelfs de radio is nog het zelfde. De waarde van dit soort bijzondere auto's nemen jaarlijks toe. De auto is dan ook o.b.v. taxatie verzekerd. Ik betrap mijzelf er op dat doordat de auto zo speciaal is ik er niet vol me over een circuit mee ga, uit respect voor dit unieke exemplaar.

Heb helaas niet de ruimte om 2 fun auto's te stallen.

Michel

Geplaatst: 10 aug 2005 6:22
door Paskal
michel schreef:Probleem met de M3 is dat het een Cecotto betreft waarvan er slecht 505 zijn gebouwd. Mijn auto is in super conditie en nog helemaal origineel, zelfs de radio is nog het zelfde. De waarde van dit soort bijzondere auto's nemen jaarlijks toe. De auto is dan ook o.b.v. taxatie verzekerd. Ik betrap mijzelf er op dat doordat de auto zo speciaal is ik er niet vol me over een circuit mee ga, uit respect voor dit unieke exemplaar.

Heb helaas niet de ruimte om 2 fun auto's te stallen.

Michel
Michel,

Ik heb het artikel mbt turbo vs kompressor uiteraard ook gelezen :) Laat me raden: je hebt nummer 107 van de 505 cecotto's. Het wereldje is klein ;) Ik ben Pug 205S16 op Gummen en post daar zo nu en dan ook wel eens...

Afbeelding

Ook een gave bak hoor die M3 van jou ! Ik ben benieuwd wat jij van de Speedster vindt. Heb je er al ooit in gereden?

Geplaatst: 10 aug 2005 6:37
door Marcel
piet schreef:
de 2.2 is de boodschappen speedster en de Turbo een mannen versie
Wedden dat jij niet kunt winnen met je mannen auto van mijn 2.2 :twisted:
Heeft dat met de snelheid te maken dan :?:

Het onder controle houden van........lijkt mij een grotere parameter, zeker gezien een groot deel van de Turbo's al schadebakken zijn :wink:

Maar ik weet bijna zeker dat ik niet van je win hoor Piet......ben geen circuitrijder.........verder dan even snel boodschappen doen en hem daarna poetsen kom ik niet :lol:

Ziet er goed uit die BMW :!: zonde om weg te doen voor een Opel 8)

Geplaatst: 10 aug 2005 7:24
door Piet
Ok Marcel, je hebt dus een echte gepoetste mannen boodschappen auto die moeilijk onder controle is te houden. :wink:

Annalyse:
Krat bier gaat snel schijven in een Speedster, het is lastig om je zelf onder controle te houden en niet te snel door een bocht te gaan, want bier maakt een hoop zooi in je auto en dat wil je niet want die had je net gepoetst. Ik snap het.

Geplaatst: 10 aug 2005 7:31
door michel
@Pascal,

Je de 205s16 is mij natuurlijk bekend. Heerlijke spartaanse auto.

Ik heb nog niet het genoegen gehad in een Speedster te sturen.

Dat is mijn auto iid!

Ben geen merken freak, kan vaak genieten van een enkel model van een fabriekant, terwijl de me de rest van een modellen mij niets doen.

Ik heb niet met Opels, maar de Speedster is super!

Michel

Geplaatst: 10 aug 2005 7:33
door jans
michel schreef:@Pascal,

Je de 205s16 is mij natuurlijk bekend. Heerlijke spartaanse auto.

Ik heb nog niet het genoegen gehad in een Speedster te sturen.

Dat is mijn auto iid!

Ben geen merken freak, kan vaak genieten van een enkel model van een fabriekant, terwijl de me de rest van een modellen mij niets doen.

Ik heb niet met Opels, maar de Speedster is super!

Michel
Michel

Hoe weet je dat :?: je hebt er toch nog niet in gereden :idea:

Geplaatst: 10 aug 2005 7:44
door michel
@Jans,

Ik bedoel qua concept!

Michel

Geplaatst: 10 aug 2005 9:36
door Maik
Zeg.............. we gaan hier toch niet een gummenII van maken he? :lol:
Geen topics met 548 reakties aub :lol: :wink:
Wel leuk dat de speedster nu toch eindelijk "ontdekt" gaat worden door het gummengepeupel, want die Paskal krijgen we ook nog wel om, desnoods met harde middelen (de dark side (= turbo clan) will come and get you als ik het zo proef.... ) :wink:

groet, en gewoon allebei snel in een speedster gaan rijden (Paskal in een turbo, Michel eerst in een 2.2) :thumbup:

Maikel

Geplaatst: 10 aug 2005 17:32
door Marcel
Maik schreef:Zeg.............. we gaan hier toch niet een gummenII van maken he? :lol:
Geen topics met 548 reakties aub :lol: :wink:
Wel leuk dat de speedster nu toch eindelijk "ontdekt" gaat worden door het gummengepeupel, want die Paskal krijgen we ook nog wel om, desnoods met harde middelen (de dark side (= turbo clan) will come and get you als ik het zo proef.... ) :wink:

groet, en gewoon allebei snel in een speedster gaan rijden (Paskal in een turbo, Michel eerst in een 2.2) :thumbup:

Maikel
Gelukkig ben ik geen bierdrinker :wink:

Voor het juiste bedrag weet ik nog wel een zo goed als nieuwe origineel nederlandse zilvere T te koop met slechts 1300km op de teller :P

Geplaatst: 10 aug 2005 17:40
door jans
En wat ga je dan doen, na de verkoop :?:

Geplaatst: 10 aug 2005 17:59
door Marcel
jans schreef:En wat ga je dan doen, na de verkoop :?:
Geen idee........dat zien we dan wel weer ;)

Geplaatst: 10 aug 2005 18:01
door jans
Marcel schreef:
jans schreef:En wat ga je dan doen, na de verkoop :?:
Geen idee........dat zien we dan wel weer ;)


Misschien een die alles er al op heeft zitten 8) 8)

Geplaatst: 10 aug 2005 18:25
door Marcel
jans schreef: Misschien een die alles er al op heeft zitten 8) 8)
Haha een blauwe toevallig :?:

Nee lijkt mij leuker om het zelf te (laten) doen.........en de vrouw vindt deze al te snel 8)

Geplaatst: 10 aug 2005 19:13
door michel
@Marcel,

Mag ik vragen wat jij voor de NL turbo hebt betaald? Mij doet het niets dat een NL auto is, ze komen van de zelfde lopendeband af.

Er staan gewoon heel veel 2 a 3 maanden oude amper ingereden Turbo's in Duitsland die met BMP erbij 35k kosten. Dan praat je wel over auto's met alle opties incl. hardtop die ik er zeker op wil hebben. Ben geen cabrio liefhebber.

Zit alleen nog steeds in dubio of ik de Cecotto wel echt wil verkopen.

Michel

Geplaatst: 10 aug 2005 19:18
door stef666
Als het finacieel haalbaar is zou ik zeker de Cecotto houden :shock: Want als we over collector's items praten is dit er wel 1 :!: