Pagina 2 van 2

Re: alternator 100A

Geplaatst: 14 jan 2016 20:01
door ronnie
ilmung schreef:hoe heb je dat gefikst , andere plaats van de regeling ?
Ik heb een redelijk stuk van het inlaatmanifold afgeslepen. De + moer heeft nu een ruimte van ong. 5 mm. Uiteraard is de beschermkap van de dynamo gedemonteerd

Re: alternator 100A

Geplaatst: 18 jan 2016 11:21
door ilmung
alternator 100A binnen.................. na 3 tekeningen met de afmetingen door te sturen , slaagt de leverancier er toch in er een te sturen met te grote afmetingen :(
back to the uk !!!
indien iemand mij kan helpen ....??????

Re: alternator 100A

Geplaatst: 18 jan 2016 11:41
door Exmantaa
http://www.ebay.co.uk/itm/VECTRA-C-SIGN ... SwKtlWknX6

http://www.ebay.co.uk/itm/VECTRA-C-SIGN ... Sw-W5UuUUa

http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTR ... xyqddRi2pe

http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-VECT ... xybLpRiSzH

Blijft bij een gebruikte altijd een gokje hoe de lagers lopen, maar je kunt 'm altijd nog bij een specialist laten reviseren met nieuwe lagers...

Re: alternator 100A

Geplaatst: 18 jan 2016 12:07
door ilmung
Fanlk
is de grootte/type van de poulie een probleem of allen dezelfde ?

Re: alternator 100A

Geplaatst: 18 jan 2016 13:44
door Exmantaa
Poelie's hebben allemaal dezelfde grootte, al wil er wel eens verschil zitten tussen een stalen of aluminium uitvoering. Die laatste wil soms nog wel eens versleten ribben hebben, maar in dat geval dan kun je ook altijd nog de poelie van je 120A dynamo overzetten. :wink:

Schiet de SC conversie al een beetje op?