5 november bij speedster dealer Van Voorden in Almere

Aanstaande evenementen.
Van Voorden Almere
Nieuw lid
Contacteer:

Bericht door Van Voorden Almere »

Beste Opel Speedster enthousiasten,

Graag willen wij reageren op de berichten van Steven.
Bij het reageren via het forum is het moeilijk de juiste emotionele toestand te verwoorden of te laten zien op welke toon het bericht geschreven word.
We zijn erg blij dat de scheldnaam verwijderd is van het Forum.

Als officieël Opel Dealer moeten wij werken volgens de richtlijnen van Opel Nederland. Ook inzake de ABS unit is gehandeld volgens deze richtlijnen. Opel nederland heeft de claim afgewezen op het feit dat de speedster geen volledig Onderhouds historie bij een Opel dealer heeft. Of deze reden wel of niet rechtsgeldig is zal moeten worden opgenomen met Opel Nederland, daar kunnen en mogen wij geen uitspraak in doen.
Er was geen mogelijkheid voor ons om die afwijzing ongedaan te maken.
Het is voor ons dan ook onbegrijpelijk dat er via een andere dealer wel goedkeuring is verleend. We hebben nu dan ook opheldering geëist bij Albert Schutter, Hoofd Garantie afdeling Opel nederland, en zullen hier nog over berichten.
De trage reactie van Opel Nederland wordt gewijd aan de toenmalige kleinere bezetting door vakantieverlof. Het had beter geweest Steven hiervan op de hoogte te brengen.
Ons streven is de klanten goede service te verlenen, het is uiteindelijk in ons aller belang, en we zullen hier aan blijven werken.

We hopen ook Steven in de toekomst weer te mogen ontvangen

Bij Opel dealer Van Voorden worden alle monteurs doorlopend getraint voor alle modellen, zo ook de Speedster. Alleen getrainde Speedsters monteurs zijn geauthoriseerd service aan de Speedsters uit te voeren. Wij rekenen ons dan ook tot de overgebleven 0.1 %.

Opel testdag 5 November a.s.

Momenteel hebben we de toezegging van de Historische opel Club nederland die met 5 tot 10 auto zal deelnemen aan deze dag, we verwachten auto's van 1949 tot 1969.

De Belgische Speedsterclub heeft aangegeven aan Jurgen dat zij medewerking willen verlenen. Wij zijn hier zeer blij mee.

Ook andere Opel enthousiasten zijn welkom te reageren of langs te komen.

Bedankt voor de reactie's :D

Tim Rijken - Onderdelenverkoop
Origineel Opel Dealer Van Voorden
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Tim, netjes om te reageren op de kwestie. Kunnen we die discussie in ieder geval sluiten.
Goed initatief om van de testdag een grote happening te maken met meerdere Opel clubs. Ik zal er zelf niet bij zijn maar het zal zeker een leuke dag worden.
Succes.
Lotus Elise S2
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

:P ... Voor mij is het hierbij ok
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

stef666 schreef:dus jullie zijn zeker bereid om Speedsters te gaan doen Yvo? Ik woon zelf 900 meter van een Opel dealer (v/d Kooij) vandaan, Maar die hebben zeer weinig ervaring met Speedsters. En aangezien van Sten ongeveer een km of 10 bij mij vandaan zit is dat ook wel te overzien :wink:
Euhmm.. Jullie? Wacht even.. voor alle duidelijkheid, wij zijn niet van Sten Engineering. Alhoewel je me daar op regelmatige basis terug kan vinden en we een sterke band hebben met elkaar is het niet zo dat we aandelen van elkaar hebben of zo. van Sten heeft een relatief korte maar wel heel heftige geschiedenis. Maarten was de oprichter van van Sten Engineering en ook zo ongeveer mijn beste vriend. Diezelfde Maarten is dik twee jaar geleden overleden op 27 jarige leeftijd :shock: en heeft de zaak overgedaan aan Peter Delfgaauw. Peter is dus de eigenaar van van Sten Engineering..

Maar om terug te komen op jouw vraag, Peter zal zeker Speedsters willen en kunnen doen, hij heeft veel ervaring opgedaan met de Elises en kan je intussen goed helpen met ondersteltuning maar ook bij schadereparaties etc.
Afbeelding
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door stef666 »

:oops: Ik dacht dat jij ook "onderdeel" was van van Sten, Ik ben een paar keer bij van Sten geweest met een vriend van me (Aram) toen ik m'n sub nog had. En heb jou daar toen ook gezien/gesproken. En ik ben er afgelopen augustus geweest met Maartenmemorial (met de EVO toen nog)
Maar ik probeer eerdaags wel op een Zaterdag meeting te komen, En dan kan ik Peter er misschien over aanspreken.
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Waar het verschil in zit weet ik niet , maar mijn speedster heeft nog nooit een beurt gehad, en bij mij is gewoon onder garantie vervangen:
Softtop-rubbers omlijsting raamstijl-lmm-watertankje voor koelwater-en div afstellingen. De auto is niet bij deze Opel dealer gekocht., sterker nog,
Heb hem zelf geimporteerd.
van dijk

Bericht door van dijk »

Toch kan ik mijn de woede voorstellen. Ik heb mijn Speedster nieuw gekocht, en zeker in het begin had ik ook een stukje over mijn (ex)dealer willen schrijven. Nu zit ik in Zeist met de auto, en dat gaat goed. Al heb ik nog veel kontakt met de ex dealer, want ze verkopen JA en leveren NEE.
Dus als Fred j dit leest, ik ben martin d :bag:
Ramon
Nieuw lid

Bericht door Ramon »

Ik heb mijn speedster nog geen jaar.

Heb het onderhoud sinds kort bij Van Voorden in Almere en ben zeer tevreden. :P

De ABS-unit is gisteren onder service vervangen op initiatief van Van Voorden zelf.

De problemen van Steve liggen (grotendeels) niet bij de dealer. Ik heb het telefoongesprek met Opel Nederland voor de autorisatie van de service meegeluisterd. Opel Nederland deed behoorlijk moeilijk...

gr
Ramon
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Ramon schreef:Ik heb mijn speedster nog geen jaar.

Heb het onderhoud sinds kort bij Van Voorden in Almere en ben zeer tevreden. :P

De ABS-unit is gisteren onder service vervangen op initiatief van Van Voorden zelf.

De problemen van Steve liggen (grotendeels) niet bij de dealer. Ik heb het telefoongesprek met Opel Nederland voor de autorisatie van de service meegeluisterd. Opel Nederland deed behoorlijk moeilijk...

gr
Ramon
Welkom Ramon,

Ik weet uit eigen ervaring dat de ene Opel dealer meer voor elkaar krijgt dan de andere. Het verschilt dus per dealer en wellicht ook per klant.
Als ik het verhaal hoor van Stevenflappy hoor dan snap ik dat hij ontevreden is. Wanneer een Alfa dealer het wel voor elkaar krijgt is dat natuurlijk te zot voor woorden.
Misschien moet je niet altijd genoegen nemen met een 'nee'. Mijn problemen die ik heb gehad met o.a. de Vectra-B werden ook vaak in eerste instantie met een 'nee' beantwoord terwijl het na aandringen toch 'ja' werd.
En de grootste frustratie is dat de dealer niet terugbelt zodat je gelijk het gevoel krijgt dat je niet serieus wordt genomen en dat ze niks met de klacht doen.
Lotus Elise S2
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Gaan hier nog speedster rijders van ons naar toe :?: 5 nov.
stef666

Bericht door stef666 »

Helaas is de vrouw op cursus, Dus ik kan (helaas?) niet :alone:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
linne150

Bericht door linne150 »

Race-cursus? :wink:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Afbeelding
Dat wisten wij niet"' sorry
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Ik ook niet, ben dan hard aan het klussen, zoals ik al eerder vertelde :bangin: ( <----- let op, dat is een klus-smiley, kon niet zo snel een andere goede vinden :) )
Afbeelding
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Deze dan:Afbeelding

Hang de lampen wel goed op he. Afbeelding
Lotus Elise S2
Plaats reactie