Maar toch zien ze er wel brood in om hem voor deze prijs te verkopen.
Ben benieuwd hoelang hij daar blijft staan. Als het niet al te lang is kan je ervan uitgaan dat er niet al teveel van de prijs afgegaan is.
En bij "de dealer" legt men nou eenmaal sneller wat meer neer dan bij een partikulier, maar achteraf zou je niet echt slim zijn om dat te doen vooral ook in dit geval omdat er nog fabrieksgarantie op zit...
Ik kwam maandag een autohandelaar tegen met zijn autoambulance met daarop een gele Speedster. Waarschijnlijk ging hij naar de veemarkt om hem daar te verkopen.
Interessant.. Aangezien mijn kenteken 48-pd-vx is. Hmm, een autohandelaar? Dit begint steeds vager te worden. M'n auto is zondag op transport gegaan naar depot en maandag afgeleverd bij de dealer. Ik heb de sleutels+afstandsbediening van het alarm afgegeven aan de transporteur (wel handig ivm stuurslot enzo). Bij afleveren waren dus en de sleutel en de afstandsbediening kwijt!
En er wordt nu ook nog beweerd dat ze alleen de sleutel van me gehad hebben
Ik krijg hier steeds een minder goed gevoel over...
Peter, had hij wel zwarte wielen?
Misschien was het wel de gele speedster die in dit topic te koop staat en niet die van Mark? Scheelt Mark weer wat kopzorgen
Opelcentrum even gebeld, die hier in deze thread te koop staat is het niet, staat nog braaf in de showroom........als hij er even uit geweest is is het naar de poetser, en die zit bij hun om de hoek
En het kan goed een andere vrachtwagen zijn geweest. Met de vrachtwagen op de foto is hij afgevoerd naar een depot aangezien ze niet op zondag afleveren bij een dealer. Dan is hij maandag met waarschijnlijk een andere wagen naar Gouda gebracht, dus het zou wel kunnen kloppen...
Ik kwam hem tegen op de A28 terhoogte van Nijkerk, dus neem aan dat het de auto van Mark niet is. Lijk mij niet echt op de route van waar hij kapot stond en waar Mark woon. Op maandag zie je de auto's naar de veemarkt gaan en dinsdag zie je ze met witte of groene platen weer vertrekken.