To do list..

Alle overige technische zaken.
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Als garagebedrijf ga je normaal naar de Opel dealer in de buurt en dat is Van Mill in Gorinchem en Opel centrale in Sliedrecht.
Omdat dat geen Speedster dealers zijn ben je aangewezen op een andere Opel garage in de buurt en dat is in Oosterhout of Dordrecht.
Dordrecht is een ..... garage, dus dan maar Oosterhout.
Mijn baas is klant in Oosterhout, want daar zijn al een paar auto's weggehaald.
Als garage kan je ook niet zomaar 60 kilometer rijden om onderdelen te bestellen, want wij ga dat betalen. De klant?
Vroeger kwam ik heel veel bij Opel Oosterhout en toen vond ik het een balle bedrijf, maar nu helemaal.
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

speedster schreef:Als garagebedrijf ga je normaal naar de Opel dealer in de buurt en dat is Van Mill in Gorinchem en Opel centrale in Sliedrecht.
Omdat dat geen Speedster dealers zijn ben je aangewezen op een andere Opel garage in de buurt en dat is in Oosterhout of Dordrecht.
Dordrecht is een ..... garage, dus dan maar Oosterhout.
Mijn baas is klant in Oosterhout, want daar zijn al een paar auto's weggehaald.
Als garage kan je ook niet zomaar 60 kilometer rijden om onderdelen te bestellen, want wij ga dat betalen. De klant?
Vroeger kwam ik heel veel bij Opel Oosterhout en toen vond ik het een balle bedrijf, maar nu helemaal.
Haha ik ben gelukkig nog dik tevreden, maar kan ook zo veranderen hoor :!: zowel de verkoper,Chris van Schubert, Peter den Pous, Edwin de monteur en nu diegene waar ik contact mee heb over de werkzaamheden die vorige week niet goed uitgevoerd zijn........kijken of ze dat netjes oplossen :!:

Als ik me onjuist behandeld voel kom ik ook nooit meer bij een garage, niet voor onderhoud en niet voor kopen nieuwe/andere auto.
Daarom ga ik ook niet in Dordt.......dat zijn echt kl**tz*kk*n.
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Dus binnen kort gaan we de gouden eikel beschikbaar stellen, aan de slechtse dealer. :lol:
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Dus binnen kort gaan we de gouden eikel beschikbaar stellen, aan de slechtse dealer. :lol:
Ai dan komen we weer bij deze thread terecht........blijft een moeilijk onderwerp :!:
linne150

de gouden eikel

Bericht door linne150 »

Slechtste garage?Bestaat dat dan?De Wittebrug Den Haag werd verleden jaar bijna vermoord door de a.n.w.b.en waarschijnlijk terecht maar ik ben er tevreden heb er drie auto`s vandaan en moet het eerste probleem nog krijgen,Het is zo persoonlijk heeft de monteur bonje met zijn vrouw en vind hij jou een kl99t kan je dat wel eens terug vinden in de service aan je auto. Mag niet!! maar sh*t happends :? En hoe groter de bedrijven worden hoe onpersoonlijker het allemaal gaat worden.Enuh..... niet tevreden Pleituh!!Vr.Gr.linne150
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ik ben zeer tevreden over Oosterhout. De laatste keer dat ik belde kreeg ik edwin zelf aan de telefoon toen ik zij dat het over mijn Speedster ging. Ik weet niet of dat toeval cq een incident was maar dat praat natuurlijk een stuk makkelijker tegen iemand die precies weet waar jij het over hebt. Want dat is vaak het nadeel met de wat grotere bedrijven dat je zaken moet doen met iemand van de recpetie die niet goed weet waar je het over hebt.
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

piet schreef:Ik ben zeer tevreden over Oosterhout. De laatste keer dat ik belde kreeg ik edwin zelf aan de telefoon toen ik zij dat het over mijn Speedster ging. Ik weet niet of dat toeval cq een incident was maar dat praat natuurlijk een stuk makkelijker tegen iemand die precies weet waar jij het over hebt. Want dat is vaak het nadeel met de wat grotere bedrijven dat je zaken moet doen met iemand van de recpetie die niet goed weet waar je het over hebt.
Voor die modificaties kreeg ik ook Edwin aan de lijn. Dat schijnt hij vaker te doen en is volgens mij goed.
Komende maandag niet bellen want dan ben ik in Oosterhout en dan moet ik zo lang wachten.
Lotus Elise S2
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Mischien dat ze door hebben dat het beter werkt als je hem gelijk spreekt. Een soort garage in de garage. Mijn zegen heben ze!
speedster

Bericht door speedster »

Ik had iemand uit het magazijn aan de telefoon.
Ik ben over de woede heen en ga er geen woord meer aan vuil maken.
Over en uit. :evil:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Snappen we wel. Maar daar blijkt maar weer eens dat het mensenwerk is. Daarom zijn we zo blij dat we gelijk de goede persoon krijgen dat maakt dag en nacht verschil zoals jij hebt gemerkt.
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

piet schreef:Snappen we wel. Maar daar blijkt maar weer eens dat het mensenwerk is. Daarom zijn we zo blij dat we gelijk de goede persoon krijgen dat maakt dag en nacht verschil zoals jij hebt gemerkt.
Yep helemaal mee eens :!:
En die Edwin doet echt je best voor je, de Turbo was toen binnen voor wat garantieklusjes, en uit zichzelf had hij een koplamp vervangen.......perfect toch :!:

Zo HJ wat ga je nu weer laten verspijkeren :?:
linne150

Bericht door linne150 »

een trekhaak voor de caravan? :roll:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

:mrgreen:

Dat doet me denken. Gisteren helaas mijn fototoestel niet bij. Ik kwam zo'n brommobiel tegen op de weg met als nummerplaat SPEEDY.
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

linne150 schreef:een trekhaak voor de caravan? :roll:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Nee waar gaat dit heen, eerst stef666 met een caravan en nu HJ ook, het wordt echt een suf opelforumpje hier Afbeelding
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef:
piet schreef:Snappen we wel. Maar daar blijkt maar weer eens dat het mensenwerk is. Daarom zijn we zo blij dat we gelijk de goede persoon krijgen dat maakt dag en nacht verschil zoals jij hebt gemerkt.
Yep helemaal mee eens :!:
En die Edwin doet echt je best voor je, de Turbo was toen binnen voor wat garantieklusjes, en uit zichzelf had hij een koplamp vervangen.......perfect toch :!:

Zo HJ wat ga je nu weer laten verspijkeren :?:
Nieuwe ABS, airbag, e.d.
Die trekhaak had ik al.

Die zwarte wielen van Sef666 zijn trouwens gaaf.
Lotus Elise S2
Plaats reactie