To do list..
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Als garagebedrijf ga je normaal naar de Opel dealer in de buurt en dat is Van Mill in Gorinchem en Opel centrale in Sliedrecht.
Omdat dat geen Speedster dealers zijn ben je aangewezen op een andere Opel garage in de buurt en dat is in Oosterhout of Dordrecht.
Dordrecht is een ..... garage, dus dan maar Oosterhout.
Mijn baas is klant in Oosterhout, want daar zijn al een paar auto's weggehaald.
Als garage kan je ook niet zomaar 60 kilometer rijden om onderdelen te bestellen, want wij ga dat betalen. De klant?
Vroeger kwam ik heel veel bij Opel Oosterhout en toen vond ik het een balle bedrijf, maar nu helemaal.
Omdat dat geen Speedster dealers zijn ben je aangewezen op een andere Opel garage in de buurt en dat is in Oosterhout of Dordrecht.
Als garage kan je ook niet zomaar 60 kilometer rijden om onderdelen te bestellen, want wij ga dat betalen. De klant?
Vroeger kwam ik heel veel bij Opel Oosterhout en toen vond ik het een balle bedrijf, maar nu helemaal.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Haha ik ben gelukkig nog dik tevreden, maar kan ook zo veranderen hoorspeedster schreef:Als garagebedrijf ga je normaal naar de Opel dealer in de buurt en dat is Van Mill in Gorinchem en Opel centrale in Sliedrecht.

Als ik me onjuist behandeld voel kom ik ook nooit meer bij een garage, niet voor onderhoud en niet voor kopen nieuwe/andere auto.
Daarom ga ik ook niet in Dordt.......dat zijn echt kl**tz*kk*n.
- Marcel
- Contacteer:
Ai dan komen we weer bij deze thread terecht........blijft een moeilijk onderwerpjans schreef:Dus binnen kort gaan we de gouden eikel beschikbaar stellen, aan de slechtse dealer.

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
de gouden eikel
Slechtste garage?Bestaat dat dan?De Wittebrug Den Haag werd verleden jaar bijna vermoord door de a.n.w.b.en waarschijnlijk terecht maar ik ben er tevreden heb er drie auto`s vandaan en moet het eerste probleem nog krijgen,Het is zo persoonlijk heeft de monteur bonje met zijn vrouw en vind hij jou een kl99t kan je dat wel eens terug vinden in de service aan je auto. Mag niet!! maar sh*t happends
En hoe groter de bedrijven worden hoe onpersoonlijker het allemaal gaat worden.Enuh..... niet tevreden Pleituh!!Vr.Gr.linne150

- Piet
- Giga lid Carbon
Ik ben zeer tevreden over Oosterhout. De laatste keer dat ik belde kreeg ik edwin zelf aan de telefoon toen ik zij dat het over mijn Speedster ging. Ik weet niet of dat toeval cq een incident was maar dat praat natuurlijk een stuk makkelijker tegen iemand die precies weet waar jij het over hebt. Want dat is vaak het nadeel met de wat grotere bedrijven dat je zaken moet doen met iemand van de recpetie die niet goed weet waar je het over hebt.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Voor die modificaties kreeg ik ook Edwin aan de lijn. Dat schijnt hij vaker te doen en is volgens mij goed.piet schreef:Ik ben zeer tevreden over Oosterhout. De laatste keer dat ik belde kreeg ik edwin zelf aan de telefoon toen ik zij dat het over mijn Speedster ging. Ik weet niet of dat toeval cq een incident was maar dat praat natuurlijk een stuk makkelijker tegen iemand die precies weet waar jij het over hebt. Want dat is vaak het nadeel met de wat grotere bedrijven dat je zaken moet doen met iemand van de recpetie die niet goed weet waar je het over hebt.
Komende maandag niet bellen want dan ben ik in Oosterhout en dan moet ik zo lang wachten.
Lotus Elise S2
- Marcel
- Contacteer:
Yep helemaal mee eenspiet schreef:Snappen we wel. Maar daar blijkt maar weer eens dat het mensenwerk is. Daarom zijn we zo blij dat we gelijk de goede persoon krijgen dat maakt dag en nacht verschil zoals jij hebt gemerkt.

En die Edwin doet echt je best voor je, de Turbo was toen binnen voor wat garantieklusjes, en uit zichzelf had hij een koplamp vervangen.......perfect toch

Zo HJ wat ga je nu weer laten verspijkeren

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Nieuwe ABS, airbag, e.d.Marcel schreef:Yep helemaal mee eenspiet schreef:Snappen we wel. Maar daar blijkt maar weer eens dat het mensenwerk is. Daarom zijn we zo blij dat we gelijk de goede persoon krijgen dat maakt dag en nacht verschil zoals jij hebt gemerkt.
En die Edwin doet echt je best voor je, de Turbo was toen binnen voor wat garantieklusjes, en uit zichzelf had hij een koplamp vervangen.......perfect toch
Zo HJ wat ga je nu weer laten verspijkeren
Die trekhaak had ik al.
Die zwarte wielen van Sef666 zijn trouwens gaaf.
Lotus Elise S2