MINI MEETING BELGIE 14 MEI 2006
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
traject controle ``was dah?``
MARTINHO goed gedaan jochie.IK zei nog``wat maak jij makkelijk vrienden``
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
boetes
Wees blij met jullie bescheiden boetes. Ik parkeerde vorige week mijn Speedster gedurende nog geen 5 minuten op het voetpad (met noodknipperlichten aan) om even een brief in het postkantoor af te geven. Deze week kreeg ik de boete: 100€ !
Minnelijke
schikking noemen ze dat dan!
Dus ik ga naar het betreffende politiekantoor voor een onderhoud met de hoofdcommisaris waarin ik mijn frustratie uit voor hun overdreven boetejacht. Waarop die kerel zegt: "Wees blij dat je geen tweede boete gekregen hebt, want je mag je noodverlichting enkel gebruiken als je een verkeershinder vormt op de rijbaan!"

Dus ik ga naar het betreffende politiekantoor voor een onderhoud met de hoofdcommisaris waarin ik mijn frustratie uit voor hun overdreven boetejacht. Waarop die kerel zegt: "Wees blij dat je geen tweede boete gekregen hebt, want je mag je noodverlichting enkel gebruiken als je een verkeershinder vormt op de rijbaan!"
A thing of beauty is a joy forever!
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Sorry dat ik het moeten zeggen Ivo, maar in Belgie zijn ze echt achterlijk wat bekeuringen betreft. Ze sporen niet helemaal, dat doen mijn voorwielen ook niet maar daar heb ik wat aan.
Het is gewoon bezopen wat de overheid hier mee binnen haalt. Verkeers veiligheid
stelletje eikels dat zijn het. het is hier in nederland net het zelfde hoor.
Gr.
Pascal
Het is gewoon bezopen wat de overheid hier mee binnen haalt. Verkeers veiligheid

Gr.

Geeft niets, Martin.. ik zal die van mij wel opsturen ...van dijk schreef:s'Avonds een man, s'ochtends een man![]()
Als je met een groep rijdt, dan is het moeilijk om een tempo te houden.
En met de Kever club is 80 een mooie snelheid, maar wij hebben een sportauto. Ik heb nog geen bekeuring binnen, maar die zal nog wel komen. Ik vind het wel rot voor jullie.