volgens mij kan iemand die polls niet waarderenlinne150 schreef:Sout jij is op met je rare pollswerk je bij het CBS ofzo

Deze poll snap ik opzich wel, alleen de vorige vond ik zo zonden dat je mij er eigenlijk af wou hebben, omdat ik helaas geen geld heb voor een speedster momenteelvan dijk schreef:Ik zout wel op, vind je het goedRaphael schreef:volgens mij kan iemand die polls niet waarderenlinne150 schreef:Sout jij is op met je rare pollswerk je bij het CBS ofzo
of zo iets
De eerste poll was anders bedoeld, maar soms komt iets op een forum anders over.Raphael schreef:Deze poll snap ik opzich wel, alleen de vorige vond ik zo zonden dat je mij er eigenlijk af wou hebben, omdat ik helaas geen geld heb voor een speedster momenteelvan dijk schreef:Ik zout wel op, vind je het goedRaphael schreef: volgens mij kan iemand die polls niet waarderenof zo iets
Ik bedoel voelt weer erg gelieft aan
Hoe moet ik het dan opvattenvan dijk schreef:De eerste poll was anders bedoeld, maar soms komt iets op een forum anders over.Raphael schreef:Deze poll snap ik opzich wel, alleen de vorige vond ik zo zonden dat je mij er eigenlijk af wou hebben, omdat ik helaas geen geld heb voor een speedster momenteelvan dijk schreef: Ik zout wel op, vind je het goedof zo iets
Ik bedoel voelt weer erg gelieft aan
Wilbert in Utreg kennen we dat woord niet. En in Zeist is het ,scheer je weg vlerk
Niet persoonlijk, ik maak dingen bespreekbaar maar dat kan niet altijd iedereen waarderen. Met de meeste antwoorden was ik het eens! Er zijn ook altijdt mensen die denken dat ze dan stoeren taal moeten gebruiken, daar lach ik omRaphael schreef:Hoe moet ik het dan opvattenvan dijk schreef:De eerste poll was anders bedoeld, maar soms komt iets op een forum anders over.Raphael schreef: Deze poll snap ik opzich wel, alleen de vorige vond ik zo zonden dat je mij er eigenlijk af wou hebben, omdat ik helaas geen geld heb voor een speedster momenteelIk bedoel voelt weer erg gelieft aan
Wilbert in Utreg kennen we dat woord niet. En in Zeist is het ,scheer je weg vlerk