Pagina 11 van 14
Geplaatst: 02 okt 2009 6:55
door Maik
Dat is iemand die lid is van het autoforum driving-fun
En die getallen bedoelde ik ook met een standaard EVO-tunings-kuurtje

Bijna alle EVO's rijden zo ongeveer met die waardes rond, omdat het zo makkelijk te verkrijgen is uit die bakken

Geplaatst: 02 okt 2009 8:00
door allen
2 keer knipperen en je zit op 300 of 400 paardjes idd.
Gisteren liet iemand me nog wat beelden zien van zo'n hok die de mont ventoux opknalde met heel wat meer vermogen.

Geplaatst: 03 okt 2009 6:30
door x187
Geplaatst: 03 okt 2009 19:01
door martinb
he shaffy,
gave bak hoor, staat mooi in die straat met nog een evo en een wrx.
Veel veilige km-ers.
en ik ben erg blij met de carbon dashplates

(nu op zoek naar de carbon deurpaneeltjes en console)
(bij vertrek moest ik zo'n 5 minuten wachten eer ik verder kon, jij bent zeker gewoon over de middenstrook gereden. Dat durfde ik niet aan met de speedster, leek mij iets te hoog).
Geplaatst: 03 okt 2009 19:27
door paul
Mooie bak hoor, maar zou iemand de foto's kunnen resizen
naar een acceptabel formaat, mijn computer slaat steeds op
hol als ik dit item open
Groeten,
Paul
Geplaatst: 10 okt 2009 17:10
door x187
Geplaatst: 12 okt 2009 15:31
door Rallye
Hehe, erg mooie combinatieshots!
Veel rijplezier toegewenst en hou hem heel.
Geplaatst: 12 okt 2009 17:43
door Dennizz
Ben je ze nu al aan het sparen

Geplaatst: 12 okt 2009 22:20
door Spider
fraaie kar shaffy, gefeliciteerd

Geplaatst: 16 okt 2009 7:59
door heinz
X,
Effe jou citeren:
""bij regenval overschakelen, en weg was je macht.....""
Heb net je verhaal gelezen.
Heb het ook eens meegemaakt op de highway, dat de speedster om niks achter weg wil. was ook bij regenval.
In zn 4th gear.
Ligt volledig aan het contact met het wegdek, dus kort gezegd water+groot draagvlak=aqua planning.
Verder niks aan de hand, kreeg weer grip, maar wel als de nondeju geschrokken!
Echt een nek-haren kwestie.
Kan dus gerust iedere Tupperware-rijder vertellen dat bij regenval je leven afhangt van je achterbandjes
Take it easy by rain.......
Verder veel geluk allemaal.
Grtzzzzz
Geplaatst: 16 okt 2009 8:05
door x187
Zeker waar,
Maar ik moet wel vertellen, nu met de evolution is het hele andere koek. Laatst bij zware regenval kon ik gerust met 1 vinger op het stuur rijden. Rijden in een Evo is net ALSOF je echt alle terreinen en situaties aankan ongeacht de weersomstandigheden! Heel wat anders dan in de speedy.
Geplaatst: 16 okt 2009 8:14
door heinz
De evo is een super slim concept.
De gebroeders Coronel zien hem als de beste productie ralley-bolide ooit.
En die gozers kunnen het weten, zij hebben zo een ding volledig na mogen zien!
Viel spass met die dikke EVO !
Grtzzzzzz
Enne je poenen zijn onderweg......
Geplaatst: 18 okt 2009 8:29
door x187
Geplaatst: 20 okt 2009 18:25
door TopFuel
x187 schreef:Zeker waar,
Maar ik moet wel vertellen, nu met de evolution is het hele andere koek. Laatst bij zware regenval kon ik gerust met 1 vinger op het stuur rijden. Rijden in een Evo is net ALSOF je echt alle terreinen en situaties aankan ongeacht de weersomstandigheden! Heel wat anders dan in de speedy.
Pas alleen op met 1 omstandigheid: 2 verschillende ondergronden tijdens acceleratie/en-of bocht, dit is de enige (echte)listige eigenschap van de Evo waardoor je als nieuwe eigenaar verrast en afgestraft kunt worden... Zelf niet meegemaakt maar wel verhalen gelezen en het zelf op lage snelheden uitgetest om te kijken hoe de auto zou reageren zodat je er op kunt anticiperen!
Gr. TF
Geplaatst: 20 okt 2009 21:35
door x187