
Als er meer animo is wil ik best een nieuw onderwerp aanmaken hoor. Maak maar een nieuw topic aan in de ideeënbus dan merken we het snel genoeg.
Benieuwd wie daar de aanstichter van is...piet schreef:Weet niet of een nieuw onderwerp helpt Manta. Iedereen plempt zijn mededeling het liefst bij andere in een draadje.
Als er meer animo is wil ik best een nieuw onderwerp aanmaken hoor. Maak maar een nieuw topic aan in de ideeënbus dan merken we het snel genoeg.
Dat ziet er allemaal goed uit Ries, knap werkManta79 schreef:Let wel, alles wat je ziet is met de hand gemaakt, geboord, gezaagd, gepolijst, Vu meters, uitlezing, elektronica zelf geprogrammeerd, gesoldeerd,afstandbediening geprogrammeerd, stappenmotorbesturingen, voedingen, printplaten, graniet bewerken,knoppen.. etc..
1. De dynamo moet aangepast worden! de 120Ampere versie meer dan de 100Ampere versie. Dan hoef je aan het inlaatspruitstuk niets te doen. De dynamo origineel houden en alleen het spruitstuk aanpassen is "niet" mogelijk.kzentekik_et schreef:heb net het hele proces over de in bouw van de 2.4 inlaat nog eens herlezen op de site van MarkV..
enkele vraagjes ?
1. Moeten er nu aanpassingen gebeuren aan de Dynamo, inlaatspruitstuk om deze mooi te laten passen ?
2. Dien je nu gebruik te maken van de orignele gesklep, of de gasklep geleverd bij de kit ?
Thx voor de snelle reply..Dennizz schreef:
1. De dynamo moet aangepast worden! de 120Ampere versie meer dan de 100Ampere versie. Dan hoef je aan het inlaatspruitstuk niets te doen. De dynamo origineel houden en alleen het spruitstuk aanpassen is "niet" mogelijk.
2. De originele gasklep dien je te hergebruiken. Deze zit overigens ook niet bij de kit. Dit is een geheel apart onderdeel. Mark wilde het heel grof aanpakken, wat uiteindelijk alleen maar problemen gaf (toen).