nieuwjaar receptie 2006
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Goed idee, 3bitter ballen en 2 cola 18,- euro beetje te veel van het goede.van dijk schreef:Ik ga in de buurt van Zeist kijken voor een andere plek voor ons.Ik heb wel wat op het oog, maar ik moet even kijken of ze aan mijn wensen kunnen voldoen.
Misschien kunnen we dan ook net als de Duitsers eens per maand een datum prikken. Jullie horen nog van me.
Ik vind het wel leuk dat er zoveel mensen waren
Groetjes Martin
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Martin schreef:Goed idee, 3bitter ballen en 2 cola 18,- euro beetje te veel van het goede.van dijk schreef:Ik ga in de buurt van Zeist kijken voor een andere plek voor ons.Ik heb wel wat op het oog, maar ik moet even kijken of ze aan mijn wensen kunnen voldoen.
Misschien kunnen we dan ook net als de Duitsers eens per maand een datum prikken. Jullie horen nog van me.
Groetjes Martin

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Er staat ook nergens dat hij dat de tent aanrekent, ik denk meer dat hij bedoelt dat hij een Febo-meeting wilt organiserenstevenflappy schreef:Martin schreef:Goed idee, 3bitter ballen en 2 cola 18,- euro beetje te veel van het goede.van dijk schreef:Ik ga in de buurt van Zeist kijken voor een andere plek voor ons.Ik heb wel wat op het oog, maar ik moet even kijken of ze aan mijn wensen kunnen voldoen.
Groetjes Martin![]()
![]()
![]()
Begrijp deze opmerking niet helemaal, was goed verzorgd, luxe hapjes (was geen rotzooi!!).... Maar goed ben er misschien meer aan gewend maar dat zijn normale prijzen!! Dan moet je gewoon minder luxe hapjes bestellen, dit kan je de tent niet aanrekenen!

Voor mij hadden die luxe hapjes ook niet gehoeven, maargoed, voor een keertje vond ik het wel oke hoor, als dit grapje maar niet bij alle maandelijkse mini-meetings uitgehaald wordt

En een lokatie waar je echt voor de deur van de gelegenheid kan parkeren lijkt mij ook leuker/handiger.
Trek het je niet aan Martin, je had het weer toppie geregeld

- stevenflappy
- Contacteer:
HEEE! Het is niet naar Martin toe!! Daar had ik het mee besproken dat ik het goed vond..
Maar een Febo meeting, we hebben het over 18 euro he, niet 180!! Kom op he, we geven wel 1000 euro uit aan velgen maar een lekker hapje vinden we te duur
Maar goed, maakt mij niet uit.. Vond het gezellig en zal ook zo zijn ergens anders!!
Maar een Febo meeting, we hebben het over 18 euro he, niet 180!! Kom op he, we geven wel 1000 euro uit aan velgen maar een lekker hapje vinden we te duur

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
hahaha, we halen een paar Martins door elkaar denk ik. Ik bedoelde eerst Martin Martin, aan het eind bedoelde ik weer Martin van Dijkstevenflappy schreef:HEEE! Het is niet naar Martin toe!!

En we zijn teveel aan het zeuren hier! Stevenf, wanneer en waar bij welke Febo weer een meetinkje? Of anders gewoon eens bij vd Kooi A'dam, alleen daar is het een beetje #@%#$ parkeren....

- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer: