philip1966 schreef:sorry, dat ik je niet gezien heb.
je zal waarschijnlijk te hard gereden hebben
Het is je vergeven
Mooi exemplaar rij je. Dat wit met zwart heeft wel iets Opel had beter die kleurcombo uitgebracht dan die zilver/zwarte scorpions. Er rijden al genoeg zilveren rond
Mocht je eens in de buurt van Kruibeke komen. Ik ben altijd voor een meet&greet te vinden
lijkt me wel eens interessant om de speedster te laten "keuren".
Vooral op rijtechnisch/prestatievlak, want daar zou ik graag wel eens de mening hebben van een ervaren rijder.
Woon in Hamme dus kruibeke is maar enkele km ver.
Jazeker! Op de A9 lukt dat nog prima, hoewel Rik zich ook niet helemaal aan de maximum snelheid hield.
Volgens mij kwam hij van zijn werk (Marinebasis Den Helder vermoed ik) en reed in de relax stand met een muziekje (earphones in).
Helaas is hij niet meer zo actief op het forum.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Nog een. Gisteren tussen Terwolde en Vaassen, rond 14:15. Een zilveren. Ik zag 'm precies 0,34256 seconde, maar kreeg toch de indruk dat ie lager was, niet standaard wielen had en zeker geen standaard uitlaat. De weg was gedeeltelijk afgesloten en het was vlak bij een rotonde. Je ziet hier nooit Speedsters, alleen trekkers
kzentekik_et schreef:Deze week eentje gespot in men dorp, Herzele centrum bijgod :p
Een witte dan nog.. !!
ik was incognito met de daily E36
Die gaat op onderhoud in Denderleeuw bij dezelfde garage waar ik ga; hij was voorheen Europa blauw. Volgens mij woont ie zelfs in Herzele; de wagen heeft een tijdje te koop gestaan maar hij heeft hem blijkbaar gehouden