Gespot bij van der Kooi

Algemene zaken omtrent onze auto.
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

[quote="stevenflappy
En 2x zo zwaar >> je kan ook twee keer zo hard de bocht om met die dingen, houd ze nou maar of verkoop ze gewoon aan Maarten (jij begrijpt ze toch niet, de Nitron-vriendjes), die zal ze nodig hebben binnenkort!! :wink: :twisted:

Enne "blazen" in een TT :lol: Dat moet wel grappig bedoeld zijn!! :lol:[/quote]

Ja, ik ben achterlijk Flap, goed gezien :D

Groeten,

Nico
Rikster
Mega lid

Bericht door Rikster »

ohjeetje.. schreef:De officier moet binnen 10 dagen na de invordering beslissen, ander moet het rijbewijs sowieso terug. Als je denkt dat de officier redenen kan hebben het rijbewijs in te houden (meer dan 70 km/u, binnen het jaar de tweede keer, of gevaarzettend), dan zou ik niet na een paar dagen gaan informeren en dus de aandacht op je zaak vestigen.
De aandacht op mijn zaak vestigen heb ik een paar jaar terug ook geprobeerd... Kreeg echter pas antwoord nadat ik het via een schrijven van mijn advocaat had geprobeerd :shock: Had toen dus even de aandacht gehad, maar kreeg mij rijbewijs niet terug de eerste 4 maanden na invordering ondanks de argumenten die ik tegen de aanklacht (172km/u na correctie waar 80km/u (volgens de abtenaar) was toegestaan) had ingebracht :cry: . Ruim anderhalf jaar later mocht ik eindelijk voorkomen en ben ik voor het hele voorval vrijgesproken met de zelfde tegen argumenten als in het eerdere schrijven :!: Die 4 maanden natuurlijk niet terug gekregen...

Herman, hopelijk heb jij jouw roze papiertje een stuk sneller terug...
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Rikster schreef:
ohjeetje.. schreef:De officier moet binnen 10 dagen na de invordering beslissen, ander moet het rijbewijs sowieso terug. Als je denkt dat de officier redenen kan hebben het rijbewijs in te houden (meer dan 70 km/u, binnen het jaar de tweede keer, of gevaarzettend), dan zou ik niet na een paar dagen gaan informeren en dus de aandacht op je zaak vestigen.
De aandacht op mijn zaak vestigen heb ik een paar jaar terug ook geprobeerd... Kreeg echter pas antwoord nadat ik het via een schrijven van mijn advocaat had geprobeerd :shock: Had toen dus even de aandacht gehad, maar kreeg mij rijbewijs niet terug de eerste 4 maanden na invordering ondanks de argumenten die ik tegen de aanklacht (172km/u na correctie waar 80km/u (volgens de abtenaar) was toegestaan) had ingebracht :cry: . Ruim anderhalf jaar later mocht ik eindelijk voorkomen en ben ik voor het hele voorval vrijgesproken met de zelfde tegen argumenten als in het eerdere schrijven :!: Die 4 maanden natuurlijk niet terug gekregen...

Herman, hopelijk heb jij jouw roze papiertje een stuk sneller terug...
Ik bedoel, dat je misschien beter niet binnen de 10 dagen moet informeren (misschien termijnoverschrijding). Beslist de officier binnen die termijn tot inhouding, dan kun je altijd nog proberen de officier op andere gedachten te brengen (rijbewijs nodig voor werk of zo) of een klaagschrift bij de rechtbank indienen (maar ja, daar is ook tijd mee gemoeid).

Je hebt toch wel schadevergoeding gevraagd na de vrijspraak? Ik meen E 10,00 minimaal per dag.
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Marcel schreef:al die 2.2 ers zeggen wel dat ze rijders zijn, maar ze glimmen altijd, worden optisch opgeleukt en krijgen alleen een bon voor de te kleine nummerplaat........... :twisted:
In tegenstelling tot Turborijders hebben 2.2-ers geen bewijs in de vorm van een bon nodig om aan te tonen dat we de 5e versnelling wél weten te vinden :twisted:

Die bonnen zijn het niet waard om hier te vermelden, want meestal terecht. Ik calculeer er altijd 2 per maand in. Alleen die hufterige bonnen, daar word ik schijtziek van. :cry:
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Kom kom je bent niet voor niks over gestapt op een echte sportwagen :wink: :lol:
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Inkoppertje: IK wel :wink:
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Rotax schreef:Inkoppertje: IK wel :wink:
:lol:

nog een paar maanden..........http://www.gtmspyder.nl:lol:
Rikster
Mega lid

Bericht door Rikster »

ohjeetje.. schreef:Je hebt toch wel schadevergoeding gevraagd na de vrijspraak? Ik meen E 10,00 minimaal per dag.
Heb geen schadevergoeding gevraagd, enerzijds omdat ik daar op dat moment niet aan gedacht heb en anderzijds omdat ik er eigenlijk behoorlijk goed vanaf ben gekomen...
Had het eerste contact ook pas gezocht nadat de tien werkdagen verstreken waren...
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

:thumbup:
Valt me nu trouwens pas op dat 'ie onder bepaalde hoeken iets weg heeft van de MG-TF
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Vandaag weer even wezen kijken bij de spuiter.... Waren nog steeds bezig met het glad maken en opschuren van de luchthapper op het dak. Ze zijn al wel klaar met de rest glad maken. Op de vraag wanneer de grondlaag er nu op ging kreeg ik het antwoord dat hij eerst nog even het coupe-gedeelte glad moest maken..... Dus morgen in de grondverf??

Maar duidelijk is wel dat de 22e nog geen rijden is, of Jan moet volgende week helemaal geen noodgevalletjes hebben maar die kans is erg klein met de drukte die er dit jaar is in het Amsterdamse filiaal..... :shock: Maar goed, die laatste dagen wacht ik ook nog wel af, liever dat ie helemaal goed is dan dat er teveel gehaast is op het laatste moment :arrow: Maar zal blij zijn als ie weer bij Lotus staat, dan begint het opbouwen ten minste weer 8)
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

:shock:
Kan 'ie je tot die tijd geen leen-Exige geven? :wink:
TorBeest
Actief lid

Bericht door TorBeest »

Rotax schreef::shock:
Kan 'ie je tot die tijd geen leen-Exige geven? :wink:
Een witte :!:
mevistox5
Lid

Bericht door mevistox5 »

Een witte hebben ze volgens mij niet. Wel een hele mooie blauwe.......... 8)

Nico
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Vandaag ook de rdw papieren terug gekregen, hij is officieel al wit...
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

Marcel schreef:Zo dat is kl*te voor je.........je hebt wel bewezen dat de Turbo rijders de rijders zijn, al die 2.2 ers zeggen wel dat ze rijders zijn, maar ze glimmen altijd, worden optisch opgeleukt en krijgen alleen een bon voor de te kleine nummerplaat........... :twisted:

BLA BLA BLA BLA weer echt een turborijder opmerking! :twisted:

trouwens,sinds wanneer is het stoer om je rijbewijs kwijt te raken??????
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Plaats reactie