Pagina 13 van 23

Geplaatst: 01 aug 2007 20:39
door stevenflappy
Mooi dat het echt werkt!!





(zou er nog steeds niet voor gaan vrees ik omdat ik het gewoon niet vind staan op een speedy, maar met jouw pk's zal het zeker een verschil maken in rijgedrag en druk op de achterwielen en dus grip)

Geplaatst: 01 aug 2007 21:24
door Hendrik-Jan
Zwart op zwart staat inderdaad prachtig.
Ik vind wel dat je die spoiler niet op een standaard Speedster moet zetten (met gewone velgen en onderstel).

Geplaatst: 02 aug 2007 1:11
door Robin
Ziet er goed Herman :thumbup:....wachtend op nog betere foto's :wink:

Geplaatst: 02 aug 2007 5:44
door Maik
Hendrik-Jan schreef:.....
Ik vind wel dat je die spoiler niet op een standaard Speedster moet zetten (met gewone velgen en onderstel).
Mee eens natuurlijk, dit is 1 van de laatste mods die je moet doen IMO...

Geplaatst: 02 aug 2007 7:02
door Herman
Deleted

Geplaatst: 02 aug 2007 8:16
door Maik
Ja, wat een zooi :shock: ahum....

Een volvo 780? Die ken ik niet? Ik dacht dat het bij de 760 ophield of vergis ik mij nu gruwelijk? :P

Geplaatst: 02 aug 2007 8:22
door Herman
Deleted

Geplaatst: 02 aug 2007 8:49
door Hendrik-Jan
Mooie bak die 780. Die waren nieuw alleen een beetje duur.

Geplaatst: 02 aug 2007 9:27
door Maik
Stoere bak, zo'n 780 zeg 8)
Laat Maarten het maar niet zien, die wordt niet goed! :lol:

Geplaatst: 02 aug 2007 10:47
door Piet
Welk design?

Geplaatst: 02 aug 2007 11:18
door Maik
....zegt de man die vroeger subaru's poetste........ 8)

Geplaatst: 02 aug 2007 13:49
door Arno
Herman schreef:Volvo 780 is 2-deurs in Italie door Bertone gebouwd.
Zweedse kwaliteit met Italiaans design. V6 automaat, full options.
Alleen jammer dat de eerste B27/B28 motoren dramatische oile-problemen hadden met de nokkenassen omdat Volvo de cylinderkoppen fout had ontworpen. Dat is bij de latere B270/280 opgelost, maar toen was het kwaad al geschied en wilde niemand deze motoren meer hebben.

De Peugeot en Renault varianten van hetzelfde blok (was een gezamelijke ontwikkeling van Peugeot, Renault en Volvo) hadden daar veel minder last van. Werkten onder andere prima in de Renault Alpine..

Via-via-via Lotus connection...

Het onderblok van deze V6 (de PRV V6) is ook gebruikt in de DeLorean, welke weer technisch in elkaar was genkutseld door Colin Chapman op basis van een gemodificeerd Esprit chassis. :)

Oh.. Ben ik nou weer iets teveel autonerd ;)

Bye, Arno.

Geplaatst: 02 aug 2007 18:37
door Herman
Deleted

Geplaatst: 02 aug 2007 18:40
door Herman
Deleted

Geplaatst: 02 aug 2007 18:54
door Edjes
Damn, mooi!! :shock: