meeting in Tirol
Heb de kamer al weer verder gegeven, omdat ik het hotel vol heb en nog kamers aan het zoeken ben. Het wordt dus druk.
Voor diegenen die met navigatie rijden:
huisnummer 19 ipv 20 ingeven, kom je direkt voor de deur
Ik heb er zin in, ik ga volgende week hier een keer bij een kappelletje boete doen en met de weergoden praten, zullen wel zien wat er uit komt
wens jullie allemaal een goede reis
Johan
Voor diegenen die met navigatie rijden:
huisnummer 19 ipv 20 ingeven, kom je direkt voor de deur
Ik heb er zin in, ik ga volgende week hier een keer bij een kappelletje boete doen en met de weergoden praten, zullen wel zien wat er uit komt
wens jullie allemaal een goede reis
Johan
met een groet uit tirol
Ik heb even snel gezocht Toine, en met name in Obermieming zit wel het een en ander aan pensions enzo, b.v. http://www.pension-thaler.at .
Dit pension zit op 1.6km (route) van het pension van Johan af, dus dat is nog wel te doen
Dit pension zit op 1.6km (route) van het pension van Johan af, dus dat is nog wel te doen

Dus dit is dan de definitive lijst?
1. Wilbert
2. Maarten en Neeltje
3. Stephan
4. Piet
5. Bert en Pascal
6. Pascal en Esther
7. Dennis & Kim
8. Ben en Eric the Duc (Bassie)
Morgen nieuwe banden / uitlijnen en dan zijn wij er ook klaar voor
De weersverwachting ziet er ook goed uit voor volgend weekend
1. Wilbert
2. Maarten en Neeltje
3. Stephan
4. Piet
5. Bert en Pascal
6. Pascal en Esther
7. Dennis & Kim
8. Ben en Eric the Duc (Bassie)
Morgen nieuwe banden / uitlijnen en dan zijn wij er ook klaar voor

De weersverwachting ziet er ook goed uit voor volgend weekend

Heren;
Een aantal vragen!
Als ik vrij kan krijgen is dat alleen de vrijdag..dat ga ik morgen proberen..
1) Is er een groep die vrijdagochtend vertrekt? Ik wil niet de complete weg alleen rijden..
2) Is er een groep die zondagochtend vertrekt?
3) De zaterdag gaan we naar de Stelvio pass?
4) Ik heb een 2.2 met wat aanpassingen; is het tempo van de groep die vraag 1 en /of 2 met ja beantwoord bij te houden?
Een aantal vragen!
Als ik vrij kan krijgen is dat alleen de vrijdag..dat ga ik morgen proberen..
1) Is er een groep die vrijdagochtend vertrekt? Ik wil niet de complete weg alleen rijden..
4) Ik heb een 2.2 met wat aanpassingen; is het tempo van de groep die vraag 1 en /of 2 met ja beantwoord bij te houden?
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Op vraag 1 en 2 heb ik geen antwoord voor je, want zover ik weet vertrekken de meesten eerder of op donderdag. En wie er zondag terugrijdt weet ik ook niet.Super7 schreef: 1) Is er een groep die vrijdagochtend vertrekt? Ik wil niet de complete weg alleen rijden..
Johan had me geschreven dat de planning is om vrijdag met de groep Italië aan te doen en zaterdag in Tirol te blijven ...
Bijhouden is geen probleem, want je moet wel gek zijn om lange afstanden continue boven de 150-160km/h aan te houden.
SteV6
S4 Avant