Soort van bezemwagen.

Dus ik zou zeggen Have fun!--------------------------------------------------------------------------------
Tjah
Het was een prachtige dag het ging ook best lekker maar ging het heuveltje op en creeerde iets teveel overstuur en toen was de spin een feit, gleed achterwaarts eraf en op het laatst met 20 kilometer/u over een paar kleine boompjes, zo'n beetje de enige plek waar het minder is als je eraf gaat, resultaat de onderkant achterkant cracked
bodemplaat wat gedeukt en wat klein kraswerk op de linker kant van de speedster en een gedeukt EGO!!!!!
Ziet er wel sneu uit.
Dankzij de humor en de hulp van Peter van Sten en Jan v Zonneveld weer de baan de baan op, de cursus wel afgemaakt auto rijdt verder okay
en ben ook qua sturen weer heel wat wijzer geworden en toch lekker gereden maar wel jammer.
Verder goed georganiseerd en uitstekend gelunched bij Martinair op Lelystad in de Donkervoort lounge, goed geregeld daar.
Gereden met de Toyos op 1.4 voor en 1.5 achter en dat ging prima met het frisse weer, grip lag het niet aan dit was gewoon het sturen.
Heb net alleen Croix-et-ternois maar gecancelled want moet hem toch na laten kijken en voor de verzekering ook, maar ik kan dat niet regelen de komende dagen ben 4 dagen de deur uit, daarbij heb ik vanmiddag een werkschema gekregen waarbij ik pas om kwart over 11 donderafgavond op Schiphol sta , zie ik niet echt zitten om dan de volgende dag naar Frankrijk te karren voor 1 dag en ook nog met een beschadigd apparaat, dus helaas had het gewoon net even rustiger aan moeten doen!!!!!!
Hoi Maik,Maik schreef:Haakt Maarten nog aan in Hoogerheide? Of heeft hij weer een onmogelijk strak schema?