Pre-rad ingebouwd.
Pre-rad onder de normale radiateur gebout:
Isolatiemateriaal (voor verwarmingsbuizen) ertussen geklemd zodat de pre-rad niet de warmte over gaat nemen van de normale radiateur en om de koellucht niet te laten ontsnappen. De bouten en moeren heb ik ook gelijk maar geisoleerd met nylon ringen (goed kijken):
Gaten gemaakt in de kastombouw (extra gat voor gewichtsbesparing, en was ook een fuck-up

Alles weer teruggeschroefd in de neus van de speedster en de koelslangen van de pre-rad aangesloten. De slangen zie je hier over de modderkuip heenlopen:
Extra projektje: koeling van de remmelarij. Gaten gemaakt door het voorste schot en de modderkuip, de routing ben ik niet ontevreden over. De slang gaat uiteindelijk naar de gaten in de neus waar eerder de mistlampen inzaten:
De slang (63mm dia.) komt redelijk goed uit op de schijf. Met een grote tie-wrap aan de onderste wishbone blijft hij netjes zitten en geen aanlopers met volle wieluitslag:
Maar het weegt wel weer wat. Dit is voor 1 slang van 1 meter lang, uiteindelijk heb ik denk ik iets van 2x 60cm nodig:
Morgen de slang aan de rechterkant knutselen...