Wat betreft de gedane aanpassingen:
De 2.5 bar tmap sensor past niet meer op de standaard plek met een harrop erop.
Je moet er een schuin stuk afsnijden, en de sensor schuin monteren.
De injectoren die ik heb gebruikt zijn van het type bosch EV14.
(links de vxr's, en rechts de EV14's. De gaatjes zijn er met paint ingezet. Was niet te fotograferen)
Het spraypatroon van de EV14's zorgt ervoor dat ze recht op de fuelrail gemonteerd moeten worden.
De linker 3 gaatjes spuiten in het ene deel van de kamer, en de rechter in de andere.
De rail die ik gebruikt heb is van de Z20NET, waar een 3 bar fuel pressure regulator opzit. (standaard Z22SE is 3.8 bar)
Bij deze rail zitten een paar verhogingblokjes, waarmee de rail verder van het blok komt.
Dit is omdat de EV14's iets langer zijn, en ik ze niet te diep in het blok wil hebben.
Omdat de injectoren zelf nu niet meer in het blok afdichten, zijn er spacers tussen gezet. (uit de GM ACDelco kit 217-2762)
De gedachte achter de 3 bar fpr is minder druk, dus minder rondpompende benzine. (dus minder kans op het opwarmen ervan)
Mocht het niet lukken, zet ik de standaard 3.8 bar versie terug.