Na jaren dromen van een goede wegligging ben ik er bijna

Het zijn de hardere veren van eibach.
Eerst gereden op 12 en 13 cm hoogte en 12 en 10 kliks. Dit was echt een prima afstelling. Iedere drempel was geen probleem en toch prima wegligging.
Later de auto op 11 en 12 cm in hoogte gezet. Ook dit was een verbetering de auto kwam minder los bij drempels/heuvels en rotondes werden ook echt een feest.
Jeetje, wat kan je hard de hoek om nu zeg

Of beter gezegd 2 keer de hoek om achter elkaar. Waar ik met standaard vering de auto vaak kwijt was tijdens het overgaan van links naar rechts naar links blijft de auto nu plakken, zoals het hoort

Rechtdoor of 3/4 rotonde is nu weer leuk
Echter merkte ik dat met passagier de auto toch wat na-ijlde op rotondes en dat soort bochtjes. Het begon echt over te hellen, gewicht kwam echt nog even doorduwen. Als ik er alleen in zat had ik daar net geen last van. Wel is de auto comfortabeler met boomwortels met 80 km/h, iets wat als je er alleen in zit toch wel een klapje geeft/je door hebt dat de vering hard staat.
Alle rammeltjes ben ik met deze vering kwijt, de auto is muisstil over klinkerwegen

Over putdeksels rij ik nu expres omdat de demper het zo mooi opvangt, alsof je in een Benz rijdt

Echter boven de 80 a 100 zijn riggels wel hoorbaar, maar absoluut niet te vergelijken met standaard!
Vandaag de auto op 11 en 9 kliks gezet. 1 klik geeft zeker merkbaar verschil, iets wat ik minder had verwacht!
Dit is voor op de weg te hard, de auto stuitert echt bij riggels. Op een niet vlakke rotonde hoorde ik alle banden piepen omdat de auto stuiterde. Echter op strak asfalt is het echt genieten, de auto stuurt echt lekker direct in! Nu kan je echt bijna vliegend de botonde over. Wat een grip houd die van links naar recht naar links omgooien
Ik heb tr-1r bandjes erop zitten en het lijken nu wel R888 zijn geworden

Waar stopt de grip van die dingen? Ik kan me echt niet voorstellen dat het nog harder kan! Ik ben zo benieuwd hoe Wimedo gaat verlopen, nu weet ik tenminste zeker dat ik secondes sneller ben
Over een aantal weken gaat het onderstel uitgelijnd worden en gaat er wat in- en uitspoor en camber aangepast worden. Na 2 jaar begint m`n sportwagen echt een (stuur) sportwagen te worden
