
Blitz from Belgium
ja die bol in het midden vond ik maar nix, dus ik dacht dat moet ik ff aanpassen 
ik denk trouwens dat die bol wegwerken net zo snel gaat dan een reproductie van deze maken. met het juiste materiaal een 2-tal uurtjes werk
normaal heb je aftekeningen op de plaatsen waar de schroefjes zitten, die heb ik dus ook gelijk ff strak gemaakt

ik denk trouwens dat die bol wegwerken net zo snel gaat dan een reproductie van deze maken. met het juiste materiaal een 2-tal uurtjes werk

normaal heb je aftekeningen op de plaatsen waar de schroefjes zitten, die heb ik dus ook gelijk ff strak gemaakt

ik vond het net makkelijker, omdat er veel plaats is en als de lamp er weer in zit, zie je er niks meer van. bij bijvoorbeeld een astra zie je altijd dat er aan geprutst is wanneer de motorkap open staat...
bij het losmaken van de originele lamp heb ik gemerkt dat de stekker gefrituurd is
nog iemand die dit heeft?

originele stekker goed isoleren, want er blijft stroom op komen bij het inschakelen van de lampen!

omdat ik geen zin had om een gat te boren in de originele afdekkappen, heb ik hiervoor ducttape gebruikt. makkelijk, goedkoop, waterdicht, .. en je ziet er toch niks van
(heb ik helaas geen foto van
)

eindelijk klaar




en hier kan hij nu lekker staan wachten op de zomer

bij het losmaken van de originele lamp heb ik gemerkt dat de stekker gefrituurd is


originele stekker goed isoleren, want er blijft stroom op komen bij het inschakelen van de lampen!

omdat ik geen zin had om een gat te boren in de originele afdekkappen, heb ik hiervoor ducttape gebruikt. makkelijk, goedkoop, waterdicht, .. en je ziet er toch niks van

(heb ik helaas geen foto van


eindelijk klaar





en hier kan hij nu lekker staan wachten op de zomer


ik heb daarstrax wel ff een testritje gedaan. onderweg sir bon jovi nog tegengekomen
maar nu wacht ik nog ff af tot het zout van de straten is geregend vooralleer ik de speedster weer mee naar huis neem.
in de spuitcabine staat hij tenslotte veilig. hij wordt beschermd door 2 elektrische poorten, 2 alarmen en de deursloten

maar nu wacht ik nog ff af tot het zout van de straten is geregend vooralleer ik de speedster weer mee naar huis neem.
in de spuitcabine staat hij tenslotte veilig. hij wordt beschermd door 2 elektrische poorten, 2 alarmen en de deursloten

- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
- Contacteer:
- 911Speedster
- Actief lid
- Berichten: 382
- Lid geworden op: 17 apr 2009 6:46
- Locatie: Antwerpse Kempen (Belgium)
Hoi Francois,
ik heb er ook geen beugeltje aan gesoldeerd, met een klein tangetje en een beetje kracht is de klem ook aan de originele bevestiging vast te maken.
Ik heb er een Pilot setje in zitten, maar ik denk niet dat er veel verschil in de lampvoetjes zit tussen de verschillende Xenon lampen/sets.
ik heb er ook geen beugeltje aan gesoldeerd, met een klein tangetje en een beetje kracht is de klem ook aan de originele bevestiging vast te maken.
Ik heb er een Pilot setje in zitten, maar ik denk niet dat er veel verschil in de lampvoetjes zit tussen de verschillende Xenon lampen/sets.