twinair schreef:
Echter de belgische stofwolk van een klein manneke met piekhaar heeft menig wenkbrauwen doen fronsen.

hahahaha
grtz,T
Bedoel je mij? Zowel ik als Raoul trokken op bij de kiezel. Tenzij je een ander moment bedoeld? Excuses als het als hinderlijk werd beschouwd. Of bedoel je tijdens de die landwegen? Die vond ik wel aangenaam met hun korte bochten maar daar werd ook soms aanzienlijk wat stof geblazen. Op een gegeven moment moest ik met een oog dicht rijden, gelukkig hebben we nog een ander

. Alleen dat verdomd stuk met die kasseien zag ik totaal niet aankomen. De gastjes voor me reden behoorlijk snel en ik er relatief dicht op.
Uiteraard heb ik vele foto's gemaakt. Indien iemand bezwaar heeft dat zijn nummerplaats erop verschijnt aub melding maken. Ik denk dat er wel een aantal leuke tussen zitten.
Jullie zullen het misschien niet aan mij hebben gezien maar tijdens de rit en meeting was ik aan het struggelen met paniekaanval. Ik zat nonstop te denken om te stoppen maar dat zou paniek enkel meer uitlokken. Ik heb de rit dus met een dubbel gevoel gereden en foto's gemaakt ter afleiding. Ben wel blij dat ik hem heb uitgereden. Dank voor de warme ontvangst en het gezelschap naar huis. Dit zijn de leuke momenten des levens die ik meer moet koesteren.