EPMA dag Francorchamps 2 september 2008

Aanstaande evenementen.
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

hehehe... vraag eens vriendelijk aan Wilbert of je de binnenzijde van de draagconstructie mag zien van die taartschep ;)

Op een Exige S1 daarentegen is het een ander verhaal.. die zit gewoon strak op het subframe :)

sorry.... ik kaap geloog ik ff een thread :D
Afbeelding
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

YvoTuk schreef:hehehe... vraag eens vriendelijk aan Wilbert of je de binnenzijde van de draagconstructie mag zien van die taartschep ;)
Als ik dat vraag denk ik dattie zegt:Binnenzijde van WAT???en WAAR????PL*#R nou ff gauw op(betekent:hou nou op jongen maar dan in het haags)met je tegniese gelul( betekent: praten over techniek, maar dan in het haags :wink: )!!!!!

En das niet gelogen :wink: geloog ik :wink: :o

Dus nee dat doen we maar ffkes niet.
Exige S1 :roll: is dat dat ouwe langzame hok??? :roll: :yawn: :toot:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Arme jongen toch. Je kunt ook gewoon zelf je kofferklepje open doen om de bevestiging van je White Hooker spoilah te bekijken. Of ben je niet technisch genoeg om aan dat hendeltje te trekken? :lol:
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

lol... ja... dat is dat ouwe hok wat over het algemeen helemaal niet zo langzaam was vanwege de gewicht/pk verhouding van dat hok.

Wat mij betreft nog altijd de meest geslaagde creatie van alle Elise derivaten die tot op heden op de markt zijn gekomen. :thumbup:
Afbeelding
zoonvanlinne150
Mega lid

allen schreef:Arme jongen toch. Je kunt ook gewoon zelf je kofferklepje open doen om de bevestiging van je White Hooker spoilah te bekijken. Of ben je niet technisch genoeg om aan dat hendeltje te trekken? :lol:
White hookah spoilah :?: :?: ik heb niet zoveel verstand van hoeren....ik heb namelijk een vriendin. :o
Hendeltje trekkuh?????gaat dat niet automaties in een LOTUS EXIGE S???het NIEUWE, SNELLERE en MOOIERE model............. die het eigenlijk gewoon ook wel een beetje goed doen.....niet zo goed als een opel of dat ouwuh ding...dat snap ik ook wel :o

Pk-gewicht verhouding :?:
Dat was omdat er altijd wel iets bij de garage lag ....................................de motor bijvoorbeeld :lol:

Verder:...zie tekst hieronder! :lol:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

YvoTuk schreef:lol... ja... dat is dat ouwe hok wat over het algemeen helemaal niet zo langzaam was vanwege de gewicht/pk verhouding van dat hok.

Wat mij betreft nog altijd de meest geslaagde creatie van alle Elise derivaten die tot op heden op de markt zijn gekomen. :thumbup:
Niet vaak gezien hier, maar ben het helemaal met je eens!! Uber-geil!! 8) 8)
Exige 2 is ook top hoor, begrijp me goed!!
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

@Linne Junior:

Afbeelding
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door linne150 »

Jullie maken mij steeds vrolijker :P He :!: Flap toen je tegen dat grietje zei;Ik heb er zo een` naar die van mij wijzende`maar dan in het wit bedoelde je natuurlijk een S 1 :P :P :P :P :P :P :P
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
zoonvanlinne150
Mega lid

allen schreef:@Linne Junior:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Zal nog even wat handige info geven aan de mensen die gaan rijden. Op een ander forum waren een paar mensen verdwaald omdat ze niet wisten waar ze moesten zijn. Baantje staat op de Vielle voie de Liege. Niet iedere navi brengt je waar je moet wezen gek genoeg.

http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&ge ... 7&t=h&z=15
paulb
Actief lid

Info 2 september EPMA

Bericht door paulb »

Via onderstaande link kunnen de deelnemers aan het rijden op het EPMA baantje de volgende documenten dowloaden:

- routebeschrijving met geografische coordinaten voor GPS/navigatie
- regelement
- vrijwaringsverklaring

Indien mogelijk kan de vrijwaringsverklaring al geprint en ondertekend worden. Deze dient u dan mee te nemen op 2 september. Dit formulier kan ook ter plaatse worden ingevuld.

Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik het wel.
Bijlagen
Décharge Franco NL.doc
Vrijwaringsverklaring
(29 KiB) 131 keer gedownload
REGLEMENT DE LOCATION PISTE NL.doc
Regelement
(41.5 KiB) 169 keer gedownload
& Piste Bernister en nl.doc
Routebeschrijving
(37 KiB) 177 keer gedownload
linne150

Bericht door linne150 »

Spreken we nog ergens af,Of zijn jullie bang die taartschep door je voorruit te krijgen :?:
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Wil best afspreken zodat we evt. de wegenwacht kunnen bellen voor je, mocht je gaspedaal uitvallen. Klein puntje van een anders betrouwbare Exige vernam ik. 8)

Zonder dollen, weet niet wanneer jullie willen vertrekken. Wij zijn de hele dag (1 september) vrij en gaan waarschijnlijk vanaf Luik binnendoor naar het hotel. De dag wordt dan wel gevuld met gek doen of het zoeken naar leuke verharde 'rallystages'. :wink:
Maik moest dacht ik werken overdag. Weet niet tot hoe laat.
linne150

Bericht door linne150 »

allen schreef:Wil best afspreken zodat we evt. de wegenwacht kunnen bellen voor je, mocht je gaspedaal uitvallen. Klein puntje van een anders betrouwbare Exige vernam ik. 8)

Zonder dollen, weet niet wanneer jullie willen vertrekken. Wij zijn de hele dag (1 september) vrij en gaan waarschijnlijk vanaf Luik binnendoor naar het hotel. De dag wordt dan wel gevuld met gek doen of het zoeken naar leuke verharde 'rallystages'. :wink:
Gaspedaal wordt veel gebruikt in tegenstelling tot,............ :roll:
Wij zijn ook vrij.Chris 3 dagen en ik de hele maand.Verschil moet er zijn :!: En Maik werken :?: met een potlood in je hand zitten kan strafbaar zijn :!:en zeker het potlood van een ander :shock:
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
zoonvanlinne150
Mega lid

linne150 schreef:
allen schreef:Wil best afspreken zodat we evt. de wegenwacht kunnen bellen voor je, mocht je gaspedaal uitvallen. Klein puntje van een anders betrouwbare Exige vernam ik. 8)

Gaspedaal wordt veel gebruikt in tegenstelling tot,............ :roll:
Wij zijn ook vrij.Chris 3 dagen en ik de hele maand.Verschil moet er zijn :!: En Maik werken :?: met een potlood in je hand zitten kan strafbaar zijn :!:en zeker het potlood van een ander :shock:
3 dagen voelen als een maand....rally stages????? :roll: kga wel met de fiets.......
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Plaats reactie