Op een Exige S1 daarentegen is het een ander verhaal.. die zit gewoon strak op het subframe

sorry.... ik kaap geloog ik ff een thread

Als ik dat vraag denk ik dattie zegt:Binnenzijde van WAT???en WAAR????PL*#R nou ff gauw op(betekent:hou nou op jongen maar dan in het haags)met je tegniese gelul( betekent: praten over techniek, maar dan in het haagsYvoTuk schreef:hehehe... vraag eens vriendelijk aan Wilbert of je de binnenzijde van de draagconstructie mag zien van die taartschep
White hookah spoilahallen schreef:Arme jongen toch. Je kunt ook gewoon zelf je kofferklepje open doen om de bevestiging van je White Hooker spoilah te bekijken. Of ben je niet technisch genoeg om aan dat hendeltje te trekken?
Niet vaak gezien hier, maar ben het helemaal met je eens!! Uber-geil!!YvoTuk schreef:lol... ja... dat is dat ouwe hok wat over het algemeen helemaal niet zo langzaam was vanwege de gewicht/pk verhouding van dat hok.
Wat mij betreft nog altijd de meest geslaagde creatie van alle Elise derivaten die tot op heden op de markt zijn gekomen.
Gaspedaal wordt veel gebruikt in tegenstelling tot,............allen schreef:Wil best afspreken zodat we evt. de wegenwacht kunnen bellen voor je, mocht je gaspedaal uitvallen. Klein puntje van een anders betrouwbare Exige vernam ik.![]()
Zonder dollen, weet niet wanneer jullie willen vertrekken. Wij zijn de hele dag (1 september) vrij en gaan waarschijnlijk vanaf Luik binnendoor naar het hotel. De dag wordt dan wel gevuld met gek doen of het zoeken naar leuke verharde 'rallystages'.![]()
Maik moest dacht ik werken overdag. Weet niet tot hoe laat.
3 dagen voelen als een maand....rally stages?????linne150 schreef:Gaspedaal wordt veel gebruikt in tegenstelling tot,............allen schreef:Wil best afspreken zodat we evt. de wegenwacht kunnen bellen voor je, mocht je gaspedaal uitvallen. Klein puntje van een anders betrouwbare Exige vernam ik.![]()
Zonder dollen, weet niet wanneer jullie willen vertrekken. Wij zijn de hele dag (1 september) vrij en gaan waarschijnlijk vanaf Luik binnendoor naar het hotel. De dag wordt dan wel gevuld met gek doen of het zoeken naar leuke verharde 'rallystages'.![]()
Maik moest dacht ik werken overdag. Weet niet tot hoe laat.![]()
Wij zijn ook vrij.Chris 3 dagen en ik de hele maand.Verschil moet er zijnEn Maik werken
met een potlood in je hand zitten kan strafbaar zijn :!:en zeker het potlood van een ander