Dag iedereen. Voor de Dbilas turbo 260 pk rijders onder ons:
Effe een mailtje gedaan voor de 270 pk set up.
800 euro afstellen en 100 euro voor 4 'gebruikte' Z20LET injectoren met
4 bar fuelpressure.
Blijkbaar heb ik ook dus de turbo items steken??
Grtz
p.s. De nokken die ik heb 242° en 10,2 lift maken blijkbaar niet veel uit op extra vermogen bij 'kleinere' turbo's
Gefeliciteerd! Fijn dat je weer volop kan rijden.
Ik ben alleen een beetje de weg kwijt over wat er nu allemaal gebeurd is.
Als ik het goed begrepen heb:
1) koppakking kapot en dus vervangen, toch ?
2) ventilatieklepje van inlaatspruitstuk afgedicht
Dan zijn nu je injectoren vervangen. Dan is het ook normaal dat je dit vermogen kan gaan halen, want bij de 260 pk versie horen ook andere injectoren, dat was 1 van de verschillen bij de light versie.
Verder heeft Klasen bij het toenemen van de hoeveelheid brandstof de turbodruk kunnen verhogen. Dit is bij mij ook gebeurd en zit ook op ruim 270 pk (met de DBilas mapping mag je tot max. 0,7 bar bij 7000 rpm gaan als richtlijn van DBilas zelf, dan kan het programma dat zij hebben geschreven het nog behappen).
Nu heeft Klasen je software ook vervangen door hiermee om te gaan, maar had dus met de DBilas mapping ook gekund. Maakt niet uit, linksom of rechtsom: je bent nu op een heel mooi resultaat gekomen.
Het enige wat ik niet zou durven zeggen, is of je plastic inlaatspruitstuk deze druk aan kan, maar dat lijkt me wel, want is altijd nog relatief weinig.
Gr,
The Duke