Pagina 15 van 77

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 15 jun 2013 19:43
door sooike
Vandaag mogen ervaren tot wat Tibby's beest in staat is....

Sleuren dat dat ding doet :!:
Zo effe tussen 2 stoplichtjes 240 :shock:

Bedankt nog Dre voor het "kippevelmoment" :lol:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 15 jun 2013 21:20
door alain
Performancebox inzetten. En meten dat beest !
Ben benieuwd!?

Er is nog een plaatske vrij geloof ik in Spa-Francorchamps. 26 juni .
Kan je dat beest eens echt loslaten! :mrgreen:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jun 2013 19:18
door tibby
Fijn dat je ervan genoten hebt :D
Dit weekend veel snelweg gereden ermee (naar Hitmans mini meeting), 160 rijden en pedaal afdrukken word je nog steeds in de zetel gedrukt :D
nadeel= mijn rijbewijs zien te houden :roll:
grtz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 22 jun 2013 21:07
door tibby
Vorige week nieuwe dumpvalve geplaatst

Afbeelding

Afbeelding

Probleem dat ze open gaat tijdens acelleratie is verbeterd maar nog niet opgelost. Ik heb dus een sterkere veer nodig.
Deze klinkt beschaafder, niet zo luid als de Bailey.

grtz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 22 jun 2013 21:35
door aKra
Moet je nou eigenlijk nog wat aanpassen aan de turbo wastegate/dumpvalve? Of kun je deze gewoon er naast laten lopen?

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 22 jun 2013 22:10
door tibby
Bij mij is de recirc valve afgesloten en ik heb dus een dumpvalve nodig om de druk uit het systeem te krijgen. M'n dumpvalve krijgt dus de volle laag te verwerken. Je kan de recirc valve in combinatie met een dumpvalve gebruiken, geen probleem.

http://youtu.be/quym3hXnwDc

grtz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 23 jun 2013 11:22
door tibby
filmpje tegen die appelsien.

Afbeelding

grtz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 23 jun 2013 11:30
door Smiley
tibby schreef:filmpje tegen die appelsien.
grtz
Das betere koek dan dat lotus blokje :mrgreen:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 23 jun 2013 11:39
door vauxhall
afspraak 26 juli op parking Circuit Zolder 8)
dan praten we verder :mrgreen:
met gelijke wapens

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 23 jun 2013 12:08
door tibby
Praten kan ik....voor de rest houd het op (blokje is niet gemaakt voor op circuit,het zou wel es POEF kunnen zeggen) :bag:
Jammer, ik had wel es willen komen maar moet werken aan de wagen (nieuwe koplampen opnieuw plaatsen want ze passen voor geen meter :evil: )
grtz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 23 jun 2013 12:13
door Smiley
vauxhall schreef:afspraak 26 juli op parking Circuit Zolder 8)
dan praten we verder :mrgreen:
met gelijke wapens

Alain heeft ook een gelijk wapen als jij.
Die zal er mee voor te porren zijn dan Tibby. :yes:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 23 jun 2013 12:18
door tibby
Heb trouwens ook geen circuitervaring (met de wagen), dus dan ben je helemaal niks met zoveel pk als je niet kan rijden :lol:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 23 jun 2013 18:50
door alain
tibby schreef:Heb trouwens ook geen circuitervaring (met de wagen), dus dan ben je helemaal niks met zoveel pk als je niet kan rijden :lol:
Ik kan je zeker een circuitvaardigheidstraining aanraden!
Tempo ligt meestal laag en kan je je eigen grenzen en de grenzen van de auto beter leren kennen in een redelijk veilige omgeving!

Heb ik ook 5 jaar geleden gevolgd op Zandvoort.

Trouwens in augustus geloof ik dat er terug een georganiseerd wordt!


Zo'n auto is niet geschikt voor poetsers :mrgreen:
Ik heb er zelfs nog schrik van op de openbare weg :shock:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 23 jun 2013 19:11
door vauxhall
er staat "op de parking" dwz sprintje langs het circuit :D
daar is heel veel plaats rondom
de mijne komt normaal met een trailer, niet meer op de openbare weg
volgende week haal ik hem af bij Klasen, weet ik ineens hoeveel vermogen hij levert.

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 23 jun 2013 20:00
door alain
vauxhall schreef:er staat "op de parking" dwz sprintje langs het circuit :D
daar is heel veel plaats rondom
de mijne komt normaal met een trailer, niet meer op de openbare weg
volgende week haal ik hem af bij Klasen, weet ik ineens hoeveel vermogen hij levert.

Ben benieuwd naar je setup.

Ik zou ook graag naar de 350 paarden willen gaan.
Maar ik vrees dat ik met een grotere turbo een enorm turbogat ga hebben en dus moet inboeten in driveability.
Momenteel heb ik de turbo van de Astra OPC en heb helemaal geen turbo gat.