Wederom wat goed nieuws, de nieuwe rolbar is volledig nieuw zwart gespoten en herbevestigd. Vanavond ga ik de sideskirts vastlijmen, tegen zondag hoop ik dat het "ruwwerk" klaar is. Toch iets sneller dan verwacht.
Rollbar, de buis achter de stoelen was na je ongeluk krom??? Phoe, dan heb je de boom goed geraakt zeg. Mag je blij zijn dat je geen lichamelijk letsel hebt overgehouden aan je klapper.
Rollbar, de buis achter de stoelen was na je ongeluk krom??? Phoe, dan heb je de boom goed geraakt zeg. Mag je blij zijn dat je geen lichamelijk letsel hebt overgehouden aan je klapper.
SteV6
Sorry, het komt erger over dan het is/was .
Door die lichte schade aan het chassis had de rolbar onderaan een tikje gekregen (waar het vastgeschroeft is). ik vond toevallig een voordelige rollbar via dit forum dus dacht ik bij mezelf "waarom niet". Altijd handig meegenomen zo'n extra rolbar. Nu heb ik ook een extra achterste ruit in het val dat...
De sideskirts staan nu dus volledig vast en de deuren zijn afgesteld.
Heeft wel 3 dagen 100% van mijn energie gevraagt.
Dagschema van de laatste 3 dagen
08:00 - 12:00 speedster herstel
12:00 - 12:30 lunch
13:00 - 22:30 Werken (job)
23:00 - 01:30 speedster herstel
Ben nu effe bekaf met 3 dagen op rij slechts 6u slaap maar de sideskirt staat vast, dat is het voornaamste! Het schuren kan nu gaan beginnen.
Momenteel zit ik hier op mijn werk met handen nog steeds vol met lijm (helpdesk). Damn die lijm is moeilijk van je handen te verwijderen :p, half uur lang liggen schuren met aceton en schuurzeep en nog steeds zwart.
Weet iemand nog een goede plek voor interieurbekleding te kopen?
x187 schreef:Nee, echte mannen lopen 3 dagen met zwarte klauwen rondt. Ik weet niet wat belgische meiden lekker vinden, hier is het in ieder geval not done!
Hahaha... je neemt mij de woorden uit de mond!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
x187 schreef:Nee, echte mannen lopen 3 dagen met zwarte klauwen rondt. Ik weet niet wat belgische meiden lekker vinden, hier is het in ieder geval not done!