Ik had trouwens ook een P0405 foutcode, wat dus te maken had met de EGR. Ik heb de cheater weer een beetje een duw gegeven en nu niets meer
Dus nog geen andere gekke foutcodes, wat misschien wel te verwachten was met de 100cell kat?
Maik schreef:
Dus nog geen andere gekke foutcodes, wat misschien wel te verwachten was met de 100cell kat?
Gok dat die zich pas later (als het al gebeurt) zal openbaren als door veroudering het kat materiaal wat inboet aan werking en de tweede sensor te snelle wisselingen in zuurstof concentratie gaat opmerken.
Dan gewoon zo'n 'anti fouler' monteren zolang de APK waardes OK zijn...
Dat is een lekker geluid! Het verschil is ook goed te horen tussen jullie. Die van Dominique maakt helemaal een kabaal
Gisteravond opgenomen zeker? Ik dacht nog: wat zijn er toch een stel sjaakies bezig op "mijn" botonde Jullie waren het dus Had ik nou maar even uit het raam gekeken, dan had ik het even live kunnen zien
Klinkt lekker hoor Maik! Ben benieuwd hoeveel dB ie nu is. Ik heb mijn S-power einddemper er nu 3/4 jaar eronder zitten en die is na verloop van tijd nog wel een tandje harder geworden. Ik denk dat ze dat allemaal wel worden als de boel wat vetter is geworden van binnen.
Een tunneltje pakken blijft leuk. ff terugschakelen en...
Hopelijk kan oom agent het ook waarderen als ie een keer onverwacht achter me zit.
De tullett einddemper kan je weer openmaken en dus weer wat dempingsmateriaal toevoegen mocht het na verloop van tijd teveel $##@%herrie gaan maken.
Koud klinkt het al behoorlijk lekker (als je standaard gewend bent), maar het wordt pas echt lekker als alles wat warmer wordt. Meer plofjes en soms zelfs een knalletje
Toen we gisteren wat aan het gassen waren viel het me op dat het geluid van de tullett (op de speedster van Dominique iig) echt wel vrij beschaafd klinkt nog. Wat ik mij kan herinneren is het toch wel wat meer gedempt dan een jansspeed bv. In de auto lijkt het veel heftiger te klinken...
Ze zijn luider als standaard, dat lijkt mij duidelijk.
Maar de demper werkt goed genoeg om niet teleurgesteld te worden bij de eerste de beste trackday met geluidslimiet. Dit is eigenlijk best wel zoals ik het als ideaal zie.
@stev6. Met koudstart is de brom luider vanwege een iets hoger toerental (stationair) verder is mij geen verschil opgevallen.
Ik ben een beetje kwijt wie nu precies welke mods met deze uitlaten heeft, maar voor mijn SC (met 2,5"piper mani + kat) twijfel ik nu nog wat tussen een 2bular of deze Tullett 2,5"demper...
Iemand al een direkt vergelijk kunnen maken/horen? De Tullett is wat goedkoper, maar ik wil graag wel een zo stil mogelijke demper hebben voor de SC gassen...
Exmantaa schreef:Ik ben een beetje kwijt wie nu precies welke mods met deze uitlaten heeft, maar voor mijn SC (met 2,5"piper mani + kat) twijfel ik nu nog wat tussen een 2bular of deze Tullett 2,5"demper...
Iemand al een direkt vergelijk kunnen maken/horen? De Tullett is wat goedkoper, maar ik wil graag wel een zo stil mogelijke demper hebben voor de SC gassen...
Ik kan niet oordelen of een tullet 3" luider klinkt dan een 2bular.op een sc.
Maar ik vind hem bij mij behoorlijk luid, ik hoop geen problemen te krijgen tijdens trackdays
Als ik domi zo hoor gassen komt het vrij aardig in de buurt van mijn 3" systeempje.met open lucht filter. Maar ik vrees dat de compressor toch nog wat extra db. zal geven. in de hogere toeren.
Er zijn er slechts 2 met een 2,5" systeem. Beide zijn NA.
Er zijn er 3 met een 3" systeem. Allen SC, en volgens mij heeft alleen Pascal hem al gemonteerd. Voor het goede zou je die ook ff 'life' moeten horen.
De 3" demper is natuurlijk wat luider dan een 2,5".