Pagina 16 van 19

Geplaatst: 23 nov 2011 19:02
door the-duke
:shock:

Sterkte,
The Duke

Geplaatst: 24 nov 2011 7:53
door stefan
ik snap zoiets niet erg erg veel geluk met de zaken te herstellen :roll:

Geplaatst: 24 nov 2011 20:52
door tibby
Wielen wisselen @ Klasen i.v.m. blaas



Afbeelding
Afbeelding


Rem, wasda? Boeltje terug ontluchten @ Klasen

Afbeelding
Afbeelding


Back home


Afbeelding



Knutseltijd!!

klep afstellen


Afbeelding



Idioot blauw darmpje :|
(beetje verkeerde maat)


Afbeelding
Afbeelding


Onderkant eens van het blok inspecteren...



Afbeelding





Carter nat (dacht dat het de dichting was maar bleek gewoon gesmodder zijn geweest ) Boeltje afgeveegt , gaan rijden en alles bleek droog)



Afbeelding
Afbeelding



Joepie m'n velgen zijn binnen :thumbdown:

Afbeelding
Afbeelding


Wagen klaar voor de keuring morgen... ( m'n barakke speedster)


Afbeelding


Laatste probleem is nog wel interessant.....
Grtz


http://youtu.be/arswIW0TKlE

Geplaatst: 24 nov 2011 22:11
door kzentekik_et
Deze week :)

Als Belg ben ik hier heel benieuwd naar :)

Komt wel goed denk ik...
Alles in de motorruimte ziet er redelijk standaard uit !!

Succes ermee, !!

Geplaatst: 25 nov 2011 13:13
door Tony
Ik ben ook benieuwd,maar denk ook wel dat het in orde zal komen.
Op de keuring kennen ze echt weinig over de speedster.

succes!!!

Geplaatst: 25 nov 2011 15:06
door tibby
Op de keuring......

Motorkap open doen!

Waarom? (ik)

Chassisnummer


Tussen voorwiel (ik)


Ok



Oef! (JOEPIE ik)






Inox sportuitlaat


Geen idee (ik)



Mistlicht werkt niet





ECHT OF WA (ik) FUCKING Kl°°°N!




En toen kwam het! :wink: :wink:




















































Afbeelding








Ik vertrek met gierende banden en luid gelach. WHAHAHAHAHAHAH




Grtz :wink:

Geplaatst: 25 nov 2011 15:19
door Manta79
Er staat op je keuringbewijs wel GEWOON GEBRUIK !

gierende banden.... :lol:

Geplaatst: 25 nov 2011 16:21
door tibby
je moet begrijpen dat dit voor mij een hele ontlading was...
indien ze het boeltje ontdekt hadden stond de speedster in het 'te koop' hoekje. Zeker na al mijn kosten (ong een kleine 10 mille :cry: ) wat ik er zeker niet meer uit kon recupereren bij verkoop.
Maarja, alles is lekker positief verlopen. Nu nog mijn 'remprobleem' en ik ben een gelukkig mens :thumbup:
Qua prestaties gaat hij toch wel iets beter nu. M'n boost komt iets feller op :D
Grtz

Geplaatst: 02 jan 2012 16:18
door tibby
Even nog een vraagje.....
Bij deze adapterplaat van ZZ performance kan ik een LSJ gasklep op de 2.4 inlaat plaatsen????


Afbeelding


En gewoon de draden omkeren zoals bij Smiley's ombouw???

Afbeelding



Is er een mapping terug nodig dan??? Niet dat het boeltje te arm loopt?


Grtz

Geplaatst: 02 jan 2012 18:26
door Smiley
Is een 65mm (die van de 2.4) niet makkelijker dan de 68mm van de lsj?
Is zo om te zetten, en weer terug te zetten als het niks wordt.

Geplaatst: 02 jan 2012 21:00
door tibby
Ja, maar ik heb geen programmabel ecu meer!
Ik zit met de KLasen software. Daarom deze vraag.
Grtz

Geplaatst: 02 jan 2012 22:19
door the-duke
Ik zou niet weten waarom je dit wilt doen, want je zit al op de grens van wat je onderblok aankan en met een turbo is dit niet langer de bottleneck..

Gr,
The Duke

Geplaatst: 02 jan 2012 22:34
door tibby
Hobby he :D
Grtz

Geplaatst: 03 jan 2012 1:00
door Smiley
tibby schreef:Ja, maar ik heb geen programmabel ecu meer!
Je wilt een grotere gasklep.
De standaard is 58mm. Die van de 2.4 is 65mm, en 1-op-1 omwisslebaar met de 58mm. (geen gepruts met stekker)
Voor de 68mm lsj stekker moet je de kabel verbouwen, en heb je een adapterplaat nodig.

NA's hadden last van die grotere gasklep, en gaven een storingscode.
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html

Hoe jouw opzet (ecu) erop gaat reageren is onbekend, want volgens mij laat dbilas altijd de standaard gasklep erop.

Geplaatst: 03 jan 2012 13:18
door tibby
Speerke had me er ook op gewezen dat er maar geringe winst uit gehaald kon worden. Bij een turbo set up zit de gasklep in het druk gedeelte. Bij een supercharger set up in het aanzuiggedeelte (wel winst).
Zoals duke ook vermelde, dat dit niet een bottleneck is...
Speerke had me er ook maar op gewezen om de set up zo te laten aangezien ik overal aan de limiet zit. injectors,.....en zoals Duke zei onderblok.
Tot nu toe heeft iedereen me al voorgesteld (ook Klasen omdat het anders veeeel geld ging kosten) om er mee te stoppen omdat het blok het niet in oem staat gaat uithouden. :cry: Jammer
Mischien toch maar iedereen zijn raad op te volgen :(
Grtz