1 september Meet and Greet Netherust
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Shell Station Hazeldonk-Oost
Hazeldonk 111
4836LB Breda
Nederland
Beukenlei 2
2960 Sint-Job-in-'t-Goor
Belgie
(of die nummer 2 op de beukenlei correct is weet ik niet, gezien carparks geen nummer hebben, maar het is de eerste parkeerplaats links als je sint-job binnenkomt.)
Hazeldonk 111
4836LB Breda
Nederland
Beukenlei 2
2960 Sint-Job-in-'t-Goor
Belgie
(of die nummer 2 op de beukenlei correct is weet ik niet, gezien carparks geen nummer hebben, maar het is de eerste parkeerplaats links als je sint-job binnenkomt.)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- sooike
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Wegens het grote aantal speedsters dat in Sint-Job-in-'t-Goor verwacht wordt, stel ik toch voor, zoals Tony ook al schreef, om te verzamelen op de carpoolparking, bereikbaar langs het ronde punt richting Antwerpen. Daar kunnen echt wel meer Speedsters parkeren dan op de parking Beukenlei 2, dewelke een privéparking van een winkel is!Smiley schreef:Beukenlei 2
2960 Sint-Job-in-'t-Goor
Belgie
Einfach nur ein nackter Sportler
Smiley schreef:Shell Station Hazeldonk-Oost
Hazeldonk 111
4836LB Breda
Nederland
Beukenlei 2
2960 Sint-Job-in-'t-Goor
Belgie
Dank u!
Nr.0672
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer: