Pagina 16 van 77

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 23 jun 2013 22:38
door aKra
En Z20LEH met een afgedraaid K06 wiel (waar ik aan zit te denken)? Lijkt mij ook niet vervelend gaan dan? :P

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 24 jun 2013 10:18
door Weazle
Akra gewoon een eenrichting valve op de slang zetten naar je recirc valve dan blaast die niet meer af.

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 13:25
door tibby
Iemand al gehoord, ervaringen met MTB ?

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=m ... 5608,d.ZWU

Stage 4 motorblok met inbouwkosten lijkt interessant.

grtz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 13:28
door stefan
awel dre ..ist ie ni rap genoeg.

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 13:55
door Smiley
Ik denk dat onze duitse vrienden je die vraag beter kunnen beantwoorden.
De snelste stufe die ik zie staan, is wat je reeds hebt.
Wie je ook kiest, en wat je ook laat doen, je zit nu op het punt dat je blok open moet.
In dat geval zou ik toch kijken naar waar je uiteindelijk wilt zijn, anders wordt het echt een gebed zonder eind.

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 15:01
door tibby
Moet Vauxhall toch kunnen passeren he :lol:
Mtb biedt een volledig 0 km versterkt onderblok aan voor een schappelijke prijs ivm andere tuners. MTB staat ook bekend als edi16 op het duits forum. Heeft al in de clinch gehangen met Klasen enz.
Mijn volgende optie was Fjanssen (al veeeeel goeds van gehoord)
Ik heb ondertussen al enkele tuners achter de rug en heb er ALLEMAAL problemen mee gehad. (ze beloven veel maar als er iets scheelt ist veel minder :evil: )
Ik ben gewoon op het moment info aan het verzamelen voor ik deze stap zet. Het is ook niet dringend allemaal.
grtz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 15:28
door Weazle
Botter tuning doet echt alles waar andere tuners stoppen.

Kadet met motorblok achterin voor time attack en sprints.

Afbeelding

Afbeelding

Handgemaakt uitlaatsysteem voor bmw m5 door botter zelfs de eindpijpjes handgemaakt. kosten 1000,- euro kosten om dit bij een dealer
te laten maken 2700 euro

Afbeelding

Botter heeft een rs6 met rs6 aanhanger gemaakt trekt menig mens op tankstations door zijn vakmanschap zelfs plaatwerker kan die goed..

Afbeelding

Afbeelding

Vergeet zijn beker collectie niet in de garage links en rechts.
Afbeelding

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 15:31
door Smiley
Ballen verstand van de turbo, maar lees je op je gemak in wat exact vestevigd wordt, om welke reden, met wat voor voordeel en voor welke prijs.
Dan pas naar de tuner stappen en in samenwerkign met de tuner een oplossing maken.
Je portomonee op de toog leggen en zeggen maakt er maar wat van weten ze wel raad mee. :yes: (met niet altijd het gewenste resultaat)

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 15:32
door Weazle
Het mooiste van botter is dat je hem gewoon im 22.00 in de avond kan bellen voor je vraag of wat er aan de hand is en dit kan je bij alle andere garage""s vergeten dus sta je een keer met een dillema is het wel zo makkelijk dat je effe je tuner kan bellen.

Een betere Opel tuner dat botter bestaat niet in nederland hij is de beste dus vraag me af waarom je met fjansen komt ?

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 16:01
door tibby
Je bent wel een echte voorstander van Botter he :wink:
Probleem is dat hij naar Klasen trekt voor de afstelling. Ik trek ZEKER Botter zijn werk niet in het gedrang. Overal niet meer dan lof over Botter. Zoals ik bovenaan vermelde is dat ik problemen heb gehad met verschillende tuners. Jammer genoeg is Klasen daar 1 van. Dat ik weet heeft Fjanssen al een Turbospeedster heropgebouwd. Het probleem bij Fjanssen is (zoals bij Botter) dat de wagen op een andere plek wordt afgesteld. In dit geval is dit VMAX. In ieder geval ga ik deze keer bij elke tuner persoonlijk langs zodat ik niet meer klakkeloos in 'de val' trap.
Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar MTB . Voor ik deze stap zet is er nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange weg te gaan. :yes:
We zien wel........
PS ik zal in ieder geval zeker eens bij Andre (prachtnaam :) ) Botter binnenspringen.
Grtz

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 16:57
door Herman
Deleted

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 17:55
door sooike
Zo kennen we toch al "boostbeast", de Corsa A met voor- en achterin een 2.0 turbo met totaal rond de 700pk.
0-100 2.8sec.

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 18:07
door Smiley
Power is niet moeilijk.
De tuner heeft de grootste uitdaging alles zo oem mogelijk te houden ivm keuring.

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 18:10
door tibby
:yes:

Re: Tibby's beest

Geplaatst: 16 jul 2013 18:14
door Herman
Deleted