Nieuw volk

Stel jezelf en je auto voor.
Rallye
Actief lid

Bericht door Rallye »

Dan is het in dat opzicht wel jammer dat je maar 1 pasagiere gelijktijdig met je 'babe-magnet' mee kan nemen. ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

Rallye schreef:Dan is het in dat opzicht wel jammer dat je maar 1 pasagiere gelijktijdig met je 'babe-magnet' mee kan nemen. ;)
Twee meiden en 1 jongen geeft doorgaansgewoonlijk een hoop gezeur met zich mee. 1 is dus beter :wink: De volgende dag de ander, dan heb je ook wat afwisseling :lol:

Tot zover willen er eigenlijk alleen maar jongens meerijden met mij :bag:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Dennizz schreef: Tot zover willen er eigenlijk alleen maar jongens meerijden met mij :bag:
Zwarte verf aan je handen laten zitten schijnt te helpen :wink:
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Ik heb mijn huidige vriendin versiert na een ritje in de speedster. Goed excuus om ze effe weg te krijgen van de cock-block vriendinnen!
Afbeelding
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

is deze kleurcombinatie iets voor je?
Afbeelding

vind ook het voorste spoilertje eigenlijk wel erg mooi. En de witte streep aan de zijkant.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Bon_Jovi
Actief lid

Bericht door Bon_Jovi »

chiq zeg, zo stoer 8) heeft veel weg van een Viper op die manier
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Vandaag en voorbij dagen een hevige "bodbattle" doorstaan op ebay en uiteindelijk als winnaar uit de bus gekomen.

Ik vond een in perfecte staat zijnde zilveren hardtop met cover. Uiteindelijk in de laatste seconde het voorgaande biedbedrag overtroffen.
De hardtop is nu voor zo'n 605 euro voor mij, komt echter ook nog export kost bij (UK)

Ik vind het wel een koopje wetende dat de orginele hardtop zo'n 3000 euro was. Ik was oorspronkelijk van plan om de hardtop van custummania te kopen maar nu heb ik de orginele tegen een "prik"prijsje te pakken gekregen. En zo kan ik uiteindelijk de speedster in zijn complete geheel een nieuw verflaagje geven.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

De hardtop heeft onderstaande toelichting:
"Vauxhall VX220 hard top and fabric case, in silver met, no scratches very good condition will fit straight on."

Volgens feedback van andere kopers heeft hij ultrasnelle levering en zou je niet zeggen dat de producten al gebruikt zijn, in zulke goede staat. Ik ben benieuwd.
Alweer een stapje dichter bij een rijdende speedster (hopelijk).

Wat heb ik de voorbije 3 maanden zoal gekocht: allereerst een Speedter ...:cry: , complete rechterdeur incl raam, turbo luchthappers, 2 sideskirts, rechterspiegel, dashboard luchtinlaat, radiatorbuis, extra unieke speedster bouten/onderdelen, voetsteun, nieuwe rolbar/kooi, massa's lijm, grote pot polyster, zwarte velgen van team dynamics en vandaag een hardtop. Ik wil zelf niet weten hoeveel ik de afgelopen maanden in totaal heb uitgegeven...

Afbeelding
Afbeelding

Wat moet er nog gebeuren: (nog steeds :()...
- Binnenbekleding plaatsen
- Gordels aan nieuwe rolbar bevestigen
- Interieur herbevestigen
- Kleine body polyster schade herstellen (achteraan)
- Herspuiten
- KEURING...

Als er iemand interesse heeft om mij bij de eerste 4 puntjes te helpen, let me know... kameraad heeft het tegenwoordig ontzettend druk waardoor werkzaamheden beetje stil ligt.
Ik zou zoooooo graag nog deze zomer willen rondrijden. Ik ben alvast voorzien voor de winter met de hardtop...
Smiley

Bericht door Smiley »

Oblivion,

Ik ben benieuws naar ervaringen met het inbouwen van de originele turbo happers, en het breekwerk op een 2.2 dat er moet gebeuren:
Afbeelding

Heb je ze er al opzitten, en kun je vertellen hoe het ging?
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Smiley,

ik heb ze gemonteerd zonder dat de achterclam erop zat.
Moest een hoop af veilen en passen en meten maar na een paar keer gingen ze erop.

Daarna met lijm en speciale dopjes de happers gemonteerd zie Martinb zijn Speedster.
Smiley

Bericht door Smiley »

@Richard,

Is al het vijlwerk in de veilige zone gebeurd? (ie, waar later toch de sidepod overheen komt?)
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Al dat uitstekende polyester waar je recht tegen aan kijkt moet verwijderd worden.

Als finish in touch heb ik de gehele happer afgekit.
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Mooie hardtop 8)

Hou het wel veilig in de winter hé obli, een 2de crash zou pas een nachtmerrie zijn.
Smiley

Bericht door Smiley »

Richard schreef:Al dat uitstekende polyester waar je recht tegen aan kijkt moet verwijderd worden.
met ruw trekwerk, decoupeerzaag, kniptang?
kun je iets specifieker zijn?
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Dat witte polyester moet je zoveel mogelijk glad maken.
Met een bandschuurmachine gaat dat het makkelijkst.
Heb je de turbo happer al dan? Anders kun je hem passen en zie je vanzelf wat er teveel aan polyester zit.
Plaats reactie