Nieuw volk
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Twee meiden en 1 jongen geeft doorgaansgewoonlijk een hoop gezeur met zich mee. 1 is dus beterRallye schreef:Dan is het in dat opzicht wel jammer dat je maar 1 pasagiere gelijktijdig met je 'babe-magnet' mee kan nemen.

Tot zover willen er eigenlijk alleen maar jongens meerijden met mij

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Vandaag en voorbij dagen een hevige "bodbattle" doorstaan op ebay en uiteindelijk als winnaar uit de bus gekomen.
Ik vond een in perfecte staat zijnde zilveren hardtop met cover. Uiteindelijk in de laatste seconde het voorgaande biedbedrag overtroffen.
De hardtop is nu voor zo'n 605 euro voor mij, komt echter ook nog export kost bij (UK)
Ik vind het wel een koopje wetende dat de orginele hardtop zo'n 3000 euro was. Ik was oorspronkelijk van plan om de hardtop van custummania te kopen maar nu heb ik de orginele tegen een "prik"prijsje te pakken gekregen. En zo kan ik uiteindelijk de speedster in zijn complete geheel een nieuw verflaagje geven.
Ik vond een in perfecte staat zijnde zilveren hardtop met cover. Uiteindelijk in de laatste seconde het voorgaande biedbedrag overtroffen.
De hardtop is nu voor zo'n 605 euro voor mij, komt echter ook nog export kost bij (UK)
Ik vind het wel een koopje wetende dat de orginele hardtop zo'n 3000 euro was. Ik was oorspronkelijk van plan om de hardtop van custummania te kopen maar nu heb ik de orginele tegen een "prik"prijsje te pakken gekregen. En zo kan ik uiteindelijk de speedster in zijn complete geheel een nieuw verflaagje geven.
De hardtop heeft onderstaande toelichting:
"Vauxhall VX220 hard top and fabric case, in silver met, no scratches very good condition will fit straight on."
Volgens feedback van andere kopers heeft hij ultrasnelle levering en zou je niet zeggen dat de producten al gebruikt zijn, in zulke goede staat. Ik ben benieuwd.
Alweer een stapje dichter bij een rijdende speedster (hopelijk).
Wat heb ik de voorbije 3 maanden zoal gekocht: allereerst een Speedter ...
, complete rechterdeur incl raam, turbo luchthappers, 2 sideskirts, rechterspiegel, dashboard luchtinlaat, radiatorbuis, extra unieke speedster bouten/onderdelen, voetsteun, nieuwe rolbar/kooi, massa's lijm, grote pot polyster, zwarte velgen van team dynamics en vandaag een hardtop. Ik wil zelf niet weten hoeveel ik de afgelopen maanden in totaal heb uitgegeven...

Wat moet er nog gebeuren: (nog steeds
)...
- Binnenbekleding plaatsen
- Gordels aan nieuwe rolbar bevestigen
- Interieur herbevestigen
- Kleine body polyster schade herstellen (achteraan)
- Herspuiten
- KEURING...
Als er iemand interesse heeft om mij bij de eerste 4 puntjes te helpen, let me know... kameraad heeft het tegenwoordig ontzettend druk waardoor werkzaamheden beetje stil ligt.
Ik zou zoooooo graag nog deze zomer willen rondrijden. Ik ben alvast voorzien voor de winter met de hardtop...
"Vauxhall VX220 hard top and fabric case, in silver met, no scratches very good condition will fit straight on."
Volgens feedback van andere kopers heeft hij ultrasnelle levering en zou je niet zeggen dat de producten al gebruikt zijn, in zulke goede staat. Ik ben benieuwd.
Alweer een stapje dichter bij een rijdende speedster (hopelijk).
Wat heb ik de voorbije 3 maanden zoal gekocht: allereerst een Speedter ...

Wat moet er nog gebeuren: (nog steeds

- Binnenbekleding plaatsen
- Gordels aan nieuwe rolbar bevestigen
- Interieur herbevestigen
- Kleine body polyster schade herstellen (achteraan)
- Herspuiten
- KEURING...
Als er iemand interesse heeft om mij bij de eerste 4 puntjes te helpen, let me know... kameraad heeft het tegenwoordig ontzettend druk waardoor werkzaamheden beetje stil ligt.
Ik zou zoooooo graag nog deze zomer willen rondrijden. Ik ben alvast voorzien voor de winter met de hardtop...
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer: