En je bent daar zo zenuwachtig om, dat je gelijk een zooitje van je moerstaal maakt: het is "uitgebreide rollenbanktest" of "uitvoerig getest op de rollenbank"
[/sm off]
Ben benieuwd jans. Heb je je bagageruimte al volgestort met beton?
Denk dat ik maar weer eens een week of 3 weer opstap.
Dacht dat het wel weer beter zou worden, maar niets is minder waar.
nog steeds het zelfde gezwam zonder inhoud.
jans schreef:Denk dat ik maar weer eens een week of 3 weer opstap.
Dacht dat het wel weer beter zou worden, maar niets is minder waar.
nog steeds het zelfde gezwam zonder inhoud.
Zullen we in die periode dan proberen om een V12 in de Speedster te krijgen? De V10 in de Leon begint al weer wat gewoontjes te voelen
330 pk op de wielen 358.5 motor vermogen.
die test ruimte hebben ze bij Brabus 3.3 miljoen voor betaald.
En met die f 16 prop kun je ook de c.w. waarde mee meten.
330pk aan de wielen? Dat is redelijk in de buurt van je 1 na laatste meting toch? Wel raar dat ze maar met 8,6% verlies in je aandrijflijn rekenen. Ik denk eerder dat je krukas vermogen wat hoger ligt, toch weer richting 380pk (15% verlies).
Nette waardes!
bij een turbo geven ze een tollerantie vam 7 á 8 procent.
Dit omdat de temp en de lucht vochtigheid nogal nauw luisterd.
als je een turbo 10 keer meet, heb je ook 10 verschillende waarde´s.