Pagina 17 van 45

Geplaatst: 10 feb 2006 8:44
door jans
Weer goed wakker hé .

Geplaatst: 10 feb 2006 8:44
door Maik
[Stephan modus on]

En je bent daar zo zenuwachtig om, dat je gelijk een zooitje van je moerstaal maakt: het is "uitgebreide rollenbanktest" of "uitvoerig getest op de rollenbank"

[/sm off]

:lol:

Ben benieuwd jans. Heb je je bagageruimte al volgestort met beton? :)

Geplaatst: 10 feb 2006 8:45
door Maik
Shit, Marcel was mij weer eens voor....

Geplaatst: 10 feb 2006 8:50
door jans
Denk dat ik maar weer eens een week of 3 weer opstap.
Dacht dat het wel weer beter zou worden, maar niets is minder waar.
nog steeds het zelfde gezwam zonder inhoud. :evil:

Geplaatst: 10 feb 2006 9:09
door Maik
Jans heeft gelukkig nog steeds gevoel voor humor :lol: :P

Geplaatst: 10 feb 2006 13:10
door SteV6
jans schreef:Denk dat ik maar weer eens een week of 3 weer opstap.
Dacht dat het wel weer beter zou worden, maar niets is minder waar.
nog steeds het zelfde gezwam zonder inhoud. :evil:
Zullen we in die periode dan proberen om een V12 in de Speedster te krijgen? De V10 in de Leon begint al weer wat gewoontjes te voelen :wink:

SteV6

Geplaatst: 13 feb 2006 15:12
door jans
vanmorgen naar Brabus in Duitsland geweest met Vmax.
Komen uit op'' 358.5 pk en 491 nm.


Dat is teminste nog eens een blazer.
wind snelheden rond de 150 km p uur.

brabus

Geplaatst: 13 feb 2006 15:14
door jans
brabus

Geplaatst: 13 feb 2006 15:22
door stevenflappy
Tering dat ziet er professioneel uit!! Lijkt wel een windtunnel, zijn ze ook zo professioneel als deze foto's doen vermoeden?

Geplaatst: 13 feb 2006 15:38
door Piet
Is ook een manier op de vloer niet te hoeven aanvegen.

Geplaatst: 13 feb 2006 15:39
door Marcel
WOW Jan, ziet er erg goed uit daar :!:

Krukas PK's of achterwiel PK's :?:

Geplaatst: 13 feb 2006 15:46
door jans
330 pk op de wielen 358.5 motor vermogen.
die test ruimte hebben ze bij Brabus 3.3 miljoen voor betaald.
En met die f 16 prop kun je ook de c.w. waarde mee meten.

Geplaatst: 13 feb 2006 16:45
door Maik
330pk aan de wielen? Dat is redelijk in de buurt van je 1 na laatste meting toch? Wel raar dat ze maar met 8,6% verlies in je aandrijflijn rekenen. Ik denk eerder dat je krukas vermogen wat hoger ligt, toch weer richting 380pk (15% verlies).
Nette waardes!

Geplaatst: 13 feb 2006 17:06
door jans
bij een turbo geven ze een tollerantie vam 7 á 8 procent.
Dit omdat de temp en de lucht vochtigheid nogal nauw luisterd.
als je een turbo 10 keer meet, heb je ook 10 verschillende waarde´s.

Geplaatst: 13 feb 2006 17:08
door Maik
Weet je ook hoe hoog je inlaattemperatuur was Jans? Het scheelt iets van 1pk per 2graden dacht ik....