Frank, fuel trims stonden inderdaad netjes (rond de +1 tot +4%).
Toen ik daarnet de speedster bij van Sten naar binnen reed heeft Peter er gelijk even een CO meting aan gedaan. Resultaat: CO prima in orde
Nu de rest nog, maar daar verwacht ik geen verrassingen.
Toen ik daar aan kwam heb ik na het uitladen van de banden nog even in het industrieparkje een klein beetje gegast, om ook de katalysator weer even wakker te krijgen (heeft misschien wel geholpen dus ook bij de CO meting daar vlak na). Toen ook het gas voor het eerst echt wat dieper ingetrapt, maar nog niet over 4000rpm geweest. Dat voelde wel goed kan ik zeggen
Een stevige duw in de rug vanaf lage toeren.
Na de APK nog maar even rustig de boel weer losrijden, er zitten toch nieuwe drijfstangen in (nieuwe small end lagers) en de zuigerveren zitten misschien net wat gedraaid dus die moeten ook misschien weer wat inlopen.
Iemand enig idee hoeveel km's dat nodig heeft voordat ik het gas vol open kan gooien?