Vaste meeting
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Is dit wat? Carpoolplek langs de n3 en a15. Prik je zo over een n-weg naar Noordeloos de snelweg op richting Utrecht.
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 3&t=h&z=18
Als je iets makkelijkers hebt, gewoon posten. Ik vind alles in deze buurt wel.
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 3&t=h&z=18
Als je iets makkelijkers hebt, gewoon posten. Ik vind alles in deze buurt wel.

Wablieft... en dan ben ik degene die een ongeval maakt. Ik heb tot op heden nog geen enkel bekeuring gehad voor te snel rijden. Ik hou me zo goed mogelijk aan de regels, als ene harder wil dan is toegestaan laat ik hem altijd mooi passeren. En toch slaag ik erin om met de speedster door de bocht te vliegen *zucht*.allen schreef:Zelf 4 bekeuringen betaald van de week en verwacht er nog 2 omdat ik daarvoor ben aangehouden..
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Hm, ik meen me te herinneren dag je dag 1 al 170+ hebt gereden? Waar kun je dat legaal doen in België? Overigens heb je denk ik niet je banden gewisseld na de aanschaf. In mijn ogen absoluut onverstandig omdat banden na een jaar of 6 echt niet goed meer zijn. Ongeacht hoeveel profiel je hebt.
Het veroorzaken van een ongeluk doe je voorts door een plotselinge actie van een medeweggebruiker, eigen onoplettendheid, of het niet leren kennen van de auto. Niet door (van mijn part systematisch) te hard rijden.
Zodra je auto heel is, boek dan eens wat slip-/rijcursussen. En 1 ding vind ik zelf belangrijk om te onthouden: snelheid komt automatisch met het verbeteren van je techniek. Dat moet je nooit willen forceren.
Klinkt bijdehand en betweterig, maar geloof me maar dat het welgemeend is.

Het veroorzaken van een ongeluk doe je voorts door een plotselinge actie van een medeweggebruiker, eigen onoplettendheid, of het niet leren kennen van de auto. Niet door (van mijn part systematisch) te hard rijden.
Zodra je auto heel is, boek dan eens wat slip-/rijcursussen. En 1 ding vind ik zelf belangrijk om te onthouden: snelheid komt automatisch met het verbeteren van je techniek. Dat moet je nooit willen forceren.
Klinkt bijdehand en betweterig, maar geloof me maar dat het welgemeend is.

die slipcursus is inderdaad een goede investering.
Gisteren er eentje gedaan bij gp-elite en heeeel veel bijgeleerd en onder zeer veilige omstandigheden de limieten opzoeken met een smile tot achter mijn oren van de fun die je hebt.
Tevens sta je er van te kijken wat de speedster aankan zou dit nooit durven op de openbare weg maar nu ik weet dat het kan zal ik het zeker gebruiken in noodsituaties.
Er was een proef bij afdalen van een helling op nat wegdek met 80km/u op het allerlaatse afremmen en dan de bocht nog proberen te halen geweldig!
Gisteren er eentje gedaan bij gp-elite en heeeel veel bijgeleerd en onder zeer veilige omstandigheden de limieten opzoeken met een smile tot achter mijn oren van de fun die je hebt.
Tevens sta je er van te kijken wat de speedster aankan zou dit nooit durven op de openbare weg maar nu ik weet dat het kan zal ik het zeker gebruiken in noodsituaties.
Er was een proef bij afdalen van een helling op nat wegdek met 80km/u op het allerlaatse afremmen en dan de bocht nog proberen te halen geweldig!

OK maar dat was slecht een fractie van een seconde op de snelwegallen schreef:Hm, ik meen me te herinneren dag je dag 1 al 170+ hebt gereden?

Mijn banden heb ik niet eens kunnen vervangen, daar was de tijd niet meer voor... los daarvan waren de voorbanden nieuw, hebben ze mij verteld maar het was ook wel echt zo.
PS. Die cursus klinkt wel adrenaline opwekkend... vooral die afdeling tegen 80k/u slik.
Ohja ik heb toevallig een foto gevonden van de plaats waar ik uit de bocht ben gevlogen! Die bocht linksonder op de hoek van dat gebouw. (ik kwam van linksboven aangereden). Ik ben met de rechterkant tegen de 2de boom op de foto gereden. Eigenlijk dus nog paar meter na de bocht nog gehaald. En neen ik was gene drift van plan, het gebeurde dus wel héél rap.