Pagina 19 van 23

Geplaatst: 05 nov 2007 12:36
door zoonvanlinne150
piet schreef:Niks vragen en gewoon doen wat jezelf het mooiste vindt.
:thumbsup:

Geplaatst: 05 nov 2007 13:53
door Maik
Niet waar! Mijn mening is bindend!! :P

Geplaatst: 05 nov 2007 16:46
door zoonvanlinne150
Maik schreef:Niet waar! Mijn mening is bindend!! :P
jij draagt witte sokken,dus jou mening is niet belangrijk! 8) :wink:

Geplaatst: 06 nov 2007 3:24
door Robin
@Herman zonder die letters vond ik toch beter en iedereen heeft gelijk over de tankdop maar ik zou ook nog gaan voor zwarte zijpinkers :wink:

btw eind deze maand ga ik zoals ieder jaar naar de Essen motorshow en daar liggen de zijpinkers van de speedster in verschillende kleuren zoals blauw, groen, zwart, enz. Ik dacht dat ze ergens rond de 15 euro kosten. Persoonlijk vind ik alleen zwart mooi en wit natuurlijk, maar dat heeft iedereen natuurlijk al standaard :)

Geplaatst: 06 nov 2007 14:56
door Elise
Ik vind het ook wel mooi staan en remklauw lekker rood laten.
Teveel/alles zwart maakt de auto zo accentloos en saai naar mijn mening.

Geplaatst: 10 nov 2007 13:33
door Herman
Deleted

Geplaatst: 10 nov 2007 13:39
door Herman
Deleted

Geplaatst: 10 nov 2007 13:44
door Herman
Deleted

Geplaatst: 10 nov 2007 14:49
door Super7
gaaf dash!!

Geplaatst: 10 nov 2007 15:20
door Gerard
Ziet er goed uit Herman. :thumbup:
Ik zit me opeens te bedenken, moest jij geen weekendje weg met DF?

Geplaatst: 10 nov 2007 15:32
door Herman
Deleted

Geplaatst: 14 nov 2007 21:22
door Herman
Deleted

Geplaatst: 14 nov 2007 22:48
door Dominique
Herman, rembalans apart kunnen instellen maakt je onafhankelijk wat betreft remblokken keuze.
Down graden van remmen met het vermogen in jou auto lijkt mij geen verstandige optie :shock:

Ik zie jou eerder je blokken upgraden, zoals je met vrijwel alles op en aan je auto hebt gedaan!

optie B dus.

Geplaatst: 15 nov 2007 6:41
door Arno
Herman schreef: B) Adjustable Proportioning Valves, oftewel 2 stuks (linker en rechter remleidingen lopen langs buitenzijde van voor naar achter) instelbare remkrachtbegrenzers in de remleidingen van de achterwielen plaatsen.
Zet zo proportionling valve alsjeblieft tussen de aansluiting van het achter-circuit van je hoofdremcylinder en het ABS verdeel-blok en niet in de individuele leidingen naar de wielen.

Exact gelijk gaan die drukregelaars nooit zijn en dan loop je het risico dat je links-rechts een remdrukverschil krijgt.

Dat is denk ik wel het laatste wat je wilt..

Oh.. En 'downgrade' van Ferodo 2500's naar RS4-2? Hmm... Ik gok dat het eerder een 'upgrade' is hoor!

Bye, Arno.

Geplaatst: 15 nov 2007 8:11
door Maik
Zoals Dominique al zegt zou ik het eerst op een simpele manier proberen te verbeteren door wat te experimenteren met remblokken.
Maar als je echt heel lomp bezig was met terugschakelen tijdens remmen en insturen dan heb je kans dat dit je altijd gebeurd was, tenzij je je achterklauwen helemaal eraf gooit :wink: