jans schreef:gisteren naar Hilversum geweest, en eindelijk eens een beetje concurentie.mooi rustig op de weg ,en reed een stukje 180 km.
Plotseling zag ik in een Porsche turbo links naast mij, hij keek alle kanten op denk dat ie zoiets nog niet gezien had.hij keek mij aan ,en zijn hand wees naar voren om even te gassen . Had ie beter niet kunnen doen
Heb hem de eerste twee sec maar laten gaan, en toen terug naar de 4é versn, heb hem terwijl ie links reed , recht ingehaald . Sjonge wat een verschil het was net of ie maar half gas reed. Kwam even later weer naast mij rijden, en krapte zich achter de oren. Denk dat ie nog steeds niet weet wat het was
Geweldig verhaal alleen het lezen al krijg je al kippevel
Heb de LMM nu toch maar geheel verwijderd, en gelijk de onsteking iets vroeger gezet. hoop binnen 14 dagen ook de nokkenassen er in te hebben,en gaan de turbo druk iets aanpassen ( naar boven )
moet dan 400 pk hebben.
Kijk, het begint er een beetje op te lijken nu, eindelijk naar de 2kg/pk
Om nog even een uitdaging voor je aan te halen Jans, Andrew Walsh (van de training) heeft een race elise van ongeveer 500kg met een 550pk V8 erin
Hij kan pas volgas met dat ding vanaf 130mijl/uur
Als de nieuwe nokjes erin zitten wel weer even een 0-200 meten he?! Ik ben benieuwd. Ook een 0-250 vind ik wel interessant...
Hij spint niet, hij wint er races mee (als het goed is...). Andrew kan met alles rijden (ja, ik ben ook opeens lid van de verafgodingsclan van A. Walsh ).
Jans, je houdt je harde kern aan fans wel, hoor. Ik ben nu zelfs sigaren gaan roken. Dammen en beleggen deed ik al, maar verdien er veels te weinig mee om te stoppen met werken.
Maar ik ben al blij dat ik een NA-Speedy op de weg kan houden
Vanmorgen afspraak gemaakt bij Vmax. Volgende week komen er de scherpere nokjes in we gaan dan voor de 400 pk.Ook zal de software aangepast worden, en de turbo druk verhoogt worden.