Okee dan had de mijne de betere dusjans schreef:het staat er een beetje raar, maar vanaf ongeveer B.J. juny 2005 zitten er SLECHTERE kopp platen in.
Vermogensmeeting Jans
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Geweldig verhaaljans schreef:gisteren naar Hilversum geweest, en eindelijk eens een beetje concurentie.mooi rustig op de weg ,en reed een stukje 180 km.
Plotseling zag ik in een Porsche turbo links naast mij, hij keek alle kanten op denk dat ie zoiets nog niet gezien had.hij keek mij aan ,en zijn hand wees naar voren om even te gassen . Had ie beter niet kunnen doen![]()
Heb hem de eerste twee sec maar laten gaan, en toen terug naar de 4é versn, heb hem terwijl ie links reed , recht ingehaald . Sjonge wat een verschil het was net of ie maar half gas reed. Kwam even later weer naast mij rijden, en krapte zich achter de oren. Denk dat ie nog steeds niet weet wat het was
Gr,
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Kijk, het begint er een beetje op te lijken nu, eindelijk naar de 2kg/pk
Om nog even een uitdaging voor je aan te halen Jans, Andrew Walsh (van de training) heeft een race elise van ongeveer 500kg met een 550pk V8 erin
Hij kan pas volgas met dat ding vanaf 130mijl/uur
Als de nieuwe nokjes erin zitten wel weer even een 0-200 meten he?! Ik ben benieuwd. Ook een 0-250 vind ik wel interessant...
Om nog even een uitdaging voor je aan te halen Jans, Andrew Walsh (van de training) heeft een race elise van ongeveer 500kg met een 550pk V8 erin
Hij kan pas volgas met dat ding vanaf 130mijl/uur
Als de nieuwe nokjes erin zitten wel weer even een 0-200 meten he?! Ik ben benieuwd. Ook een 0-250 vind ik wel interessant...

- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
Jans, je houdt je harde kern aan fans wel, hoor. Ik ben nu zelfs sigaren gaan roken. Dammen en beleggen deed ik al, maar verdien er veels te weinig mee om te stoppen met werken.
Maar ik ben al blij dat ik een NA-Speedy op de weg kan houden
Greetingz, Peter
Jans, je houdt je harde kern aan fans wel, hoor. Ik ben nu zelfs sigaren gaan roken. Dammen en beleggen deed ik al, maar verdien er veels te weinig mee om te stoppen met werken.
Maar ik ben al blij dat ik een NA-Speedy op de weg kan houden
Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Jans, hebben ze hier niet een leuk tweede-handsje voor je?
www.romansinternational.co.uk/
Mijn god wat een mooie auto's staan daar te koop!!
www.romansinternational.co.uk/
Mijn god wat een mooie auto's staan daar te koop!!