Pagina 20 van 45
					
				
				Geplaatst: 17 mar 2006 8:20
				door Marcel
				jans schreef:het staat er een beetje raar, maar vanaf ongeveer B.J. juny 2005 zitten er SLECHTERE kopp platen in.
Okee dan had de mijne de betere dus 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mar 2006 9:18
				door jans
				Sorry'' mijn fout, moet zijn vanaf b.j. juny 2004 

 i.p.v. 2005.
dit om milieu reden.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mar 2006 9:48
				door Hendrik-Jan
				jans schreef:Sorry'' mijn fout, moet zijn vanaf b.j. juny 2004 

 i.p.v. 2005.
dit om milieu reden.
 
Vanaf productienummer 5000.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mar 2006 10:08
				door jans
				4200 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mar 2006 12:43
				door Marcel
				Hendrik-Jan schreef:jans schreef:Sorry'' mijn fout, moet zijn vanaf b.j. juny 2004 

 i.p.v. 2005.
dit om milieu reden.
 
Vanaf productienummer 5000.
 
Als dat echt zo is was dat geen goede keuze, maarja niet mijn probleem meer......wel uitkijken met gasgeven bij optrekken  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mar 2006 18:18
				door Martin
				jans schreef:gisteren naar Hilversum geweest, en eindelijk eens een beetje concurentie.mooi rustig op de weg ,en reed een stukje 180 km.
Plotseling zag ik in een Porsche turbo links naast mij, hij keek alle kanten op denk dat ie zoiets nog niet gezien had.hij keek mij aan ,en zijn hand wees naar voren om even te gassen . Had ie beter niet kunnen doen  
 
Heb hem de eerste twee sec maar laten gaan, en toen terug naar de 4é versn, heb hem terwijl ie links reed , recht ingehaald . Sjonge wat een verschil het was net of ie maar half gas reed. Kwam even later weer naast mij rijden, en krapte zich achter de oren. Denk dat ie nog steeds niet weet wat het was 

 
Geweldig verhaal 

  alleen het lezen al krijg je al kippevel  
 
Gr, 

 Martin
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 08 apr 2006 13:47
				door jans
				Heb de LMM nu toch maar geheel verwijderd, en gelijk de onsteking iets vroeger gezet. hoop binnen 14 dagen ook de nokkenassen er in te hebben,en gaan de turbo druk iets aanpassen ( naar boven 

 )
moet dan 400 pk hebben. 
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 08 apr 2006 17:33
				door Piet
				De lmm? Lucht massa meter?
Maakt het ook uit, 400pk Pffff.  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 apr 2006 6:39
				door Maik
				Kijk, het begint er een beetje op te lijken nu, eindelijk naar de 2kg/pk  
 
Om nog even een uitdaging voor je aan te halen Jans, Andrew Walsh (van de training) heeft een race elise van ongeveer 500kg met een 550pk V8 erin  
 
Hij kan pas volgas met dat ding vanaf 130mijl/uur  
 
Als de nieuwe nokjes erin zitten wel weer even een 0-200 meten he?! Ik ben benieuwd. Ook een 0-250 vind ik wel interessant...
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 apr 2006 7:07
				door jans
				Wat moet je daar dan mee 

 Als je continue spint 
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 apr 2006 7:33
				door Maik
				Hij spint niet, hij wint er races mee (als het goed is...). Andrew kan met alles rijden  

  (ja, ik ben ook opeens lid van de verafgodingsclan van A. Walsh  

 ).
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 apr 2006 16:38
				door jans
				overloper 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 09 apr 2006 20:54
				door Ride-aholic
				Hi,
Jans, je houdt je harde kern aan fans wel, hoor. Ik ben nu zelfs sigaren gaan roken. Dammen en beleggen deed ik al, maar verdien er veels te weinig mee om te stoppen met werken.
 Maar ik ben al blij dat ik een NA-Speedy op de weg kan houden 
 
Greetingz, Peter
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 apr 2006 22:36
				door stevenflappy
				Jans, hebben ze hier niet een leuk tweede-handsje voor je?
www.romansinternational.co.uk/
Mijn god wat een mooie auto's staan daar te koop!! 

 
			 
			
					
				vmax
				Geplaatst: 25 apr 2006 11:49
				door jans
				Vanmorgen afspraak gemaakt bij Vmax. Volgende week komen er de scherpere nokjes in 

 we gaan dan voor de 400 pk.Ook zal de software aangepast worden, en de turbo druk verhoogt worden.