Daar zijn gewoon geen woorden voor!
Het is eigelijk wel erg dat je de speedster bijna nergens met een gerust hart kunt achterlaten.
Vb nu als ik op stap ga, neem ik de berlingo en zelfs die heb ik een keer na een fuif bekrast teruggevonden. Ik durf er nog niet aan denken om met de speedster naar een of andere fuif of dancing te gaan. En eigelijk is het toch stiekem een beetje de bedoeling van een speedster ... gezien en bewonderd te worden.
veel sterkte ...
greetz
Don't drive faster than you're guardian angel can fly!
Flaminiasupersport schreef:Maar ja... die man heeft een moeilijke jeugd gehad... zit wat in de problemen... en nu heeft hij recht op psychologische bijstand op onze kosten!
Hij heeft waarschijnlijk in zijn jeugd geen rood fietsje gehad...
Flaminiasupersport schreef:Maar ja... die man heeft een moeilijke jeugd gehad... zit wat in de problemen... en nu heeft hij recht op psychologische bijstand op onze kosten!
Hij heeft waarschijnlijk in zijn jeugd geen rood fietsje gehad...
Of hij heeft altijd zo'n roze fietsje gewild met een mandje met bloemetjes voorop en nooit gekregen
Ach het zal wel zo'n kanslose domme eikel zijn, die te dom was om te leren, te lui om te werken, waarschijnlijk storten wij maandelijks zijn salaris.........en dat is allemaal onze schuld
Marcel schreef:Ach het zal wel zo'n kanslose domme eikel zijn, die te dom was om te leren, te lui om te werken, waarschijnlijk storten wij maandelijks zijn salaris.........en dat is allemaal onze schuld
Betaal jij ook belasting in Belgie Marcel?
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...