Marcel spijt
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Klopt
Ik dacht dat het een andere was.
Deze dan, ik moest gelijk aan Marcel denken.
http://www.autoblog.nl/archive/2006/02/ ... by_ha#body

Ik dacht dat het een andere was.
Deze dan, ik moest gelijk aan Marcel denken.
http://www.autoblog.nl/archive/2006/02/ ... by_ha#body
Lotus Elise S2
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Haha GAAF DING.....maar dat gaat mij portemonee niet trekken
Trouwens ik heb inmiddels een kit besteld, levertijd circa 8 weken
Het is toch de SSC Stylus RT geworden, de seven modellen waren mij toch net iets te winderig
en deze heeft meer body.
Er rijd er voor zover men wist nog geeneen van in Nederland, er is wel een rode Classic versie onderweg naar Nederland vanuit Engeland en die wordt omgebouwd door het bedrijf naar een RT.
Er komt een Toyota 4age 1600cc 20v vvti motor (ca 180 pk bij ca 8000 rpm) motor in, Incl. throttle bodies met injectoren en benzinerails met benzinedrukregelaar Omex 600 programmeerbaar motormanagementsysteem, hiermee kun je een ASR activeren en een Launch control, de auto zorgt dan voor maximale acceleratie
Auto heeft achterwielaandrijving en wordt voorzien van een limited slip differentieel.
Hij wordt waarschijnlijk Geel / Zwart, maar daar kan ik nog lang over twijfelen, pas als hij naar de spuiter gaat, alles wat gepoedercoat wordt wordt in ieder geval zwart, interieur wordt zwart, maar gehele interieur wordt pas later gemaakt, ik zal in ieder geval zwart worden mogelijk icm kleuraccenten, materialen vloerbedekking, Skai en Alcantara, ook de stoelen, dashboard, deurpanelen en middentunnel worden bekleed met alcantara.......zwart
model stoelen is nog ter keuze maar kan met doorvoeren voor de vierpuntsgordels.
Er komen Compomotive CXR velgen onder in het zwart, 7 x 15 met TOYO of YOKO.
Er komen verstelbare schokbrekers onder en de auto heeft rondom onafhankelijke wielophanging........geen donor onderdelen maar compleet ontworpen voor deze auto, chassis / onderstel lijkt veel op dat van een seven
Voor de liefhebbers natuurlijk overal stalen remleidingen, en willwood remklauwen voor.
ETB Tellers, wit met mat alu randje.....prachtspul
O ja hij weegt rijklaar waarschijnlijk rond de 550 kg.
en nog wat meer leuke dingen, nu heb ik even mooi de tijd om de garage aan kant te maken..........

Trouwens ik heb inmiddels een kit besteld, levertijd circa 8 weken

Het is toch de SSC Stylus RT geworden, de seven modellen waren mij toch net iets te winderig

Er rijd er voor zover men wist nog geeneen van in Nederland, er is wel een rode Classic versie onderweg naar Nederland vanuit Engeland en die wordt omgebouwd door het bedrijf naar een RT.
Er komt een Toyota 4age 1600cc 20v vvti motor (ca 180 pk bij ca 8000 rpm) motor in, Incl. throttle bodies met injectoren en benzinerails met benzinedrukregelaar Omex 600 programmeerbaar motormanagementsysteem, hiermee kun je een ASR activeren en een Launch control, de auto zorgt dan voor maximale acceleratie

Auto heeft achterwielaandrijving en wordt voorzien van een limited slip differentieel.
Hij wordt waarschijnlijk Geel / Zwart, maar daar kan ik nog lang over twijfelen, pas als hij naar de spuiter gaat, alles wat gepoedercoat wordt wordt in ieder geval zwart, interieur wordt zwart, maar gehele interieur wordt pas later gemaakt, ik zal in ieder geval zwart worden mogelijk icm kleuraccenten, materialen vloerbedekking, Skai en Alcantara, ook de stoelen, dashboard, deurpanelen en middentunnel worden bekleed met alcantara.......zwart

Er komen Compomotive CXR velgen onder in het zwart, 7 x 15 met TOYO of YOKO.
Er komen verstelbare schokbrekers onder en de auto heeft rondom onafhankelijke wielophanging........geen donor onderdelen maar compleet ontworpen voor deze auto, chassis / onderstel lijkt veel op dat van een seven

Voor de liefhebbers natuurlijk overal stalen remleidingen, en willwood remklauwen voor.
ETB Tellers, wit met mat alu randje.....prachtspul
O ja hij weegt rijklaar waarschijnlijk rond de 550 kg.
en nog wat meer leuke dingen, nu heb ik even mooi de tijd om de garage aan kant te maken..........

- Bijlagen
-
- chassis.jpg (60.71 KiB) 4763 keer bekeken
-
- De Classic die naar Nederland komt
- stylus classic.jpg (22.96 KiB) 4764 keer bekeken
-
- De RT, helaas geen goede foto van de CXR wielen.
- RT.jpg (121.53 KiB) 4768 keer bekeken
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ga je een Speedster kopen om die 8 weken te overbruggen?Marcel schreef:
Trouwens ik heb inmiddels een kit besteld, levertijd circa 8 weken![]()
Wel een gave auto, inderdaad zit je wat minder op de tocht dan in een Super7.
De eerste in NL gaat dat goedkomen met het kenteken? Of gaat het via een omweg?
Lotus Elise S2
- Marcel
- Contacteer:
Kenteken is geen probleem in Engeland rijden er al diversen rond op kenteken, ze worden veel gebruikt om te racen, als ze door de SVA heen komen dan komen ze hier ook op kenteken.........haha ja mijn vrouw ziet me aankomen even een speedsterHendrik-Jan schreef:Ga je een Speedster kopen om die 8 weken te overbruggen?Marcel schreef:
Trouwens ik heb inmiddels een kit besteld, levertijd circa 8 weken![]()
Wel een gave auto, inderdaad zit je wat minder op de tocht dan in een Super7.
De eerste in NL gaat dat goedkomen met het kenteken? Of gaat het via een omweg?

Ik mag trouwens mee hem halen in South Wales, hoop dat dat lukt met mijn werk, lijkt me wel leuk

Nog wat info:
De Stylus is ontworpen door Jeremy Phillips van Sylva autokits en in 1996 verkocht aan SSC die de Stylus verder hebben ontwikkelt tot de volbloed sport auto die de Stylus nu is.
De voorwiel ophanging is onafhankelijk met de veren in het frame gemonteerd met het grote voordeel dat het onafgeveerde gewicht laag is.
De achterwiel ophanging is een nieuwe door Lotus ontwikkelde onafhankelijke achterwiel ophanging.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Marcel
- Contacteer:
Ja kenteken kan van een oldtimer zijn, tegenwoordig kan het niet meer op die manier, wel kunnen ze als je een oud blok gebruikt het kenteken op het bouwjaar van het blok zetten, scheelt ook aardig in de BPM 
Het is inderdaad verre familie van elkaar, is maar net wat je mooier vindt, en als het echt niet anders kan is voor beiden ook een hardtop te krijgen, de Fury heeft niet echt een NL importeur, eerst was het DBM, toen of nog steeds DAXBenelux maar die houd ermee op volgens mij en nu is één of andere Fries bezig om het te gaan doen.......
Bij mij komt er ook een schitterende rolbar in (zwart uiteraard
)

Het is inderdaad verre familie van elkaar, is maar net wat je mooier vindt, en als het echt niet anders kan is voor beiden ook een hardtop te krijgen, de Fury heeft niet echt een NL importeur, eerst was het DBM, toen of nog steeds DAXBenelux maar die houd ermee op volgens mij en nu is één of andere Fries bezig om het te gaan doen.......

Bij mij komt er ook een schitterende rolbar in (zwart uiteraard

- Bijlagen
-
- stylus-rt400-tim-4.jpg (10.69 KiB) 4739 keer bekeken
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- SteV6
He Marcel,
Hier even iets om de wachttijd te veraangenamen en te verkorten:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 75&pl=true
Wanneer vinden we dit soort filmpjes van jouw hand op het net?
SteV6
Hier even iets om de wachttijd te veraangenamen en te verkorten:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 75&pl=true
Wanneer vinden we dit soort filmpjes van jouw hand op het net?
SteV6
S4 Avant