milltek eindemper
Toch maar gedaan !
Heb de complete uitlaat van Milltek voor mijn Speedster 2.2 besteld bij Tuningparts.nl (gezien de engelse prijs volgens mij bij hun een redelijke nl prijs).
Men gaat hem voor mij bestellen en dan ga ik hem ophalen of ik laat hem opsturen. Waarschijnlijk het laatste ivm de afstand.
Eens kijken wat het resultaat is in combinatie met mijn Flowtech inlaat.
Hopelijk in april op de brug om alles gelijktijdig in orde te maken (steunbussen en uitlaat). De alu dop op de watertank zit erop (over de originele heen en vast met kleine inbus). Mooi gepolijst en goed te zien vanaf buiten. Alualualualu..
Men gaat hem voor mij bestellen en dan ga ik hem ophalen of ik laat hem opsturen. Waarschijnlijk het laatste ivm de afstand.
Eens kijken wat het resultaat is in combinatie met mijn Flowtech inlaat.
Hopelijk in april op de brug om alles gelijktijdig in orde te maken (steunbussen en uitlaat). De alu dop op de watertank zit erop (over de originele heen en vast met kleine inbus). Mooi gepolijst en goed te zien vanaf buiten. Alualualualu..
Gunstige prijs bij Auto Service van der velden (tuningparts)
Heb de factuur binnen, kosten voor de complete configuratie voor mijn Speedster 2.2 zijn, zeker gezien de prijs in Engeland erg laag.
Men geeft bij genoemd bedrijf een mooie korting (je hebt de BTW er bijna uit !). Nu even afwachten tot ik alles thuis heb.
Men geeft bij genoemd bedrijf een mooie korting (je hebt de BTW er bijna uit !). Nu even afwachten tot ik alles thuis heb.
miltec uitlaat
Martin...succes met e.e.a ik wacht op nieuws
Graag ook prijsopgave indien mogelijk...heb ik een vergelijk met prijs van vd kooij.
Greet's
patrick.

Greet's

Mooi.
Ik heb mijn Milltek ook vandaag ontvangen.
Nu even kijken of er zaterdag een gaatje is in de garage.
Zo ja, dan gaat ie er gelijk onder.
Kan eigenlijk niet wachten, had ik nu maar een brug of smeerput !
Ziet er overigens uit als echt Engels handwerk.
Re: Mooi.
Ik zet mijn speedy op oprijbokken dan kun je volgens mij redelijk bij.damnedt schreef:Ik heb mijn Milltek ook vandaag ontvangen.
susses.
Gr,

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Re: Gunstige prijs bij Auto Service van der velden (tuningpa
Hoi,damnedt schreef:Heb de factuur binnen, kosten voor de complete configuratie voor mijn Speedster 2.2 zijn, zeker gezien de prijs in Engeland erg laag.
toch wel enigzins nieuwsgierig wat het nu kost, of mag dat niet vermeld worden op het forum