Zandvoort 22 april
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1105
- Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
- Locatie: Groningen
Maik schreef:
een beetje spectaculair te eindigen
Nee hoor, geintje!!, was m'n concentratie een beetje kwijt, omdat ik meer
op m'n benzinemeter zat te letten. Die stond al een paar rondjes op refill
... en het benzineverbruik is gigantisch op een circuit
Hendrik Jan, nog bedankt voor deze fantastische ervaring.
M'n eerste keer op het circuit
( Ik denk dat ik af en toe wel
iemand in de weg heb gereden, zeker op het laatst, toen m'n concentratie
weg was)
Al met al, een hele geslaagde dag. Zeker voor herhaling vatbaar
Groeten,
Paul.
Geen dank. heb ik speciaal voor jullie gedaan,... om de dag toch nog..Paul, bedankt nog voor die spectaculaire spin in de Audi Quattro bocht!
een beetje spectaculair te eindigen

Nee hoor, geintje!!, was m'n concentratie een beetje kwijt, omdat ik meer
op m'n benzinemeter zat te letten. Die stond al een paar rondjes op refill
... en het benzineverbruik is gigantisch op een circuit



Hendrik Jan, nog bedankt voor deze fantastische ervaring.

M'n eerste keer op het circuit

iemand in de weg heb gereden, zeker op het laatst, toen m'n concentratie
weg was)
Al met al, een hele geslaagde dag. Zeker voor herhaling vatbaar

Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Toch niet zo probleemloos als Hitec het ons wil doen verkopen
Vind het wel raar dat de instrukteur niet zo wild was van de auto's met Hitec, scheelde volgens hem te weinig... Bracht mij wel aan het twijfelen of ik zo'n kitje wil of voor de TB's... Mijn idee was altijd dat de Hitec beter waren voor de zekerheid maar dat is helaas (nog) niet waar. Dan vind ik TB's beter klinken... Wordt wel een beetje gek van de keuzes hierin!

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
Voor degenen die niet snappen waar dit over gaat; zie fotoalbum.
Maarten gebruikt tijdelijk een ander soort riem omdat de goede nog in bestelling staat. Echter is deze riem niet sterk genoeg.
@Piet, laat die nummerplaten toch lekker zichtbaar. Op de openbare weg kan ook iedereen foto's maken en op internet zetten (www.autogespot.com, e.d.).
Maarten gebruikt tijdelijk een ander soort riem omdat de goede nog in bestelling staat. Echter is deze riem niet sterk genoeg.
@Piet, laat die nummerplaten toch lekker zichtbaar. Op de openbare weg kan ook iedereen foto's maken en op internet zetten (www.autogespot.com, e.d.).
Lotus Elise S2
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Nou je kan moeilijk zeggen dat het probleemloze km zijn geweest, getuige (helaas) alle elende hier op het forum... Kijk, lezen kan ik wel!! En aangezien ik niet de financiele middelen heb om die dingen op te vangen wat er in de UK gebeurde of technisch genoeg voor de andere problemen krijg ik toch zo iets van:
Zeg niet dat het teringzooi is, maar probleemloos is het ook niet!!!!! En dat kan ik niet gebruiken....
Sorry!

Sorry!
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1134
- Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
- Locatie: Noord-Brabant Oost
HJ het was een super dag !
En eindelijk tijd om de goede riem erop te leggen. (ok de lunch was wat kort, maar de service van het zomaar mogen gebruiken van al hun gereedschap, maakta alles goed en scheelde mij thuis toch weer wat sleutelwerk.)
De instructeur (oudere man) die nog even 3,5 rondjes gereden heeft omdat hij (zogenaamd) de groep niet terug kon vinden, zei over de compressor dat ze eigenlijk zo allemaal moesten zijn, hoewel hij zou nog wel 50 pk meer mogen hebben.
Maarten
Ps Ik zal in het andere topic over de SC wel vertellen wat het probleem was dat ik op mijn Hitec set heb gehad.
En eindelijk tijd om de goede riem erop te leggen. (ok de lunch was wat kort, maar de service van het zomaar mogen gebruiken van al hun gereedschap, maakta alles goed en scheelde mij thuis toch weer wat sleutelwerk.)
De instructeur (oudere man) die nog even 3,5 rondjes gereden heeft omdat hij (zogenaamd) de groep niet terug kon vinden, zei over de compressor dat ze eigenlijk zo allemaal moesten zijn, hoewel hij zou nog wel 50 pk meer mogen hebben.
Maarten
Ps Ik zal in het andere topic over de SC wel vertellen wat het probleem was dat ik op mijn Hitec set heb gehad.
- Piet
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3471
- Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
- Locatie: Center of the universe
Nee, daar heb je helemaal gelijk in. Ondanks dat het tot nu kleine dingen zijn geweest zijn ze wel kostbaar (Weliswaar door een stuk onwetendheid en slordigheden maar daar koop je niks voor) en heel vervelend. Bij tunen loop nu eenmaal meer risico en loop je meer kans op storingen en dat moet je tegen elkaar afwegenstevenflappy schreef:Nou je kan moeilijk zeggen dat het probleemloze km zijn geweest, getuige (helaas) alle elende hier op het forum... Kijk, lezen kan ik wel!! En aangezien ik niet de financiele middelen heb om die dingen op te vangen wat er in de UK gebeurde of technisch genoeg voor de andere problemen krijg ik toch zo iets van:Zeg niet dat het teringzooi is, maar probleemloos is het ook niet!!!!! En dat kan ik niet gebruiken....
Sorry!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Wat een geheimzinnigheden weer rondom de compressor
Wilbert had weer opgevangen dat de compressor niet veel scheelde op het rechte eind, 180 ipv 170km/u.... Vind ik raar, want het is maar net hoeveel gas je geeft. Met de standaard 2.2 moet 180 makkelijk mogelijk zijn (niet geprobeerd want we mochten niet inhalen
). Vled (zo heette de oudere instrukteur toch?) heeft het dus geprobeerd en hij kwam maar op 170 voor de 2.2 en 180 voor de SC?
. ligt er maar net aan op welk punt hij echt op het gas ging...
Met mijn vorige auto (seat leon 220pk) redde ik al 190 op het rechte eind van Zandvoort.
Maarten, we gaan wel een keer wat metingen doen met jouw SC. Met mijn G-kracht meter...

Wilbert had weer opgevangen dat de compressor niet veel scheelde op het rechte eind, 180 ipv 170km/u.... Vind ik raar, want het is maar net hoeveel gas je geeft. Met de standaard 2.2 moet 180 makkelijk mogelijk zijn (niet geprobeerd want we mochten niet inhalen


Met mijn vorige auto (seat leon 220pk) redde ik al 190 op het rechte eind van Zandvoort.
Maarten, we gaan wel een keer wat metingen doen met jouw SC. Met mijn G-kracht meter...

