Pagina 3 van 6
Geplaatst: 23 apr 2006 9:26
door firewoman
Klasse Hendrik-Jan, was een fantastische dag op het circuit en alles er omheen. Bedankt voor de goeie organisatie.
Groeten, Rob
Geplaatst: 23 apr 2006 12:59
door paul
Maik schreef:
..Paul, bedankt nog voor die spectaculaire spin in de Audi Quattro bocht!
Geen dank. heb ik speciaal voor jullie gedaan,... om de dag toch nog
een beetje spectaculair te eindigen
Nee hoor, geintje!!, was m'n concentratie een beetje kwijt, omdat ik meer
op m'n benzinemeter zat te letten. Die stond al een paar rondjes op refill
... en het benzineverbruik is gigantisch op een circuit
Hendrik Jan, nog bedankt voor deze fantastische ervaring.
M'n eerste keer op het circuit

( Ik denk dat ik af en toe wel
iemand in de weg heb gereden, zeker op het laatst, toen m'n concentratie
weg was)
Al met al, een hele geslaagde dag. Zeker voor herhaling vatbaar
Groeten,
Paul.
Geplaatst: 23 apr 2006 17:48
door van dijk
Zijn er nog foto's van Zandvoort?
Geplaatst: 23 apr 2006 18:04
door Hendrik-Jan
Er gaan er 30 naar Piet toe (van de 119).
Geplaatst: 23 apr 2006 18:05
door Piet
Wel de "best of"

Geplaatst: 23 apr 2006 19:57
door linne150
Wat is mij ontgaan met de oranje Speedster

lekke band

rem

Geplaatst: 23 apr 2006 19:59
door Piet
Maarten zijn riem was kapot gegaan hij heeft ff er een nieuwe op gezet.
Geplaatst: 23 apr 2006 20:17
door stevenflappy
Toch niet zo probleemloos als Hitec het ons wil doen verkopen

Vind het wel raar dat de instrukteur niet zo wild was van de auto's met Hitec, scheelde volgens hem te weinig... Bracht mij wel aan het twijfelen of ik zo'n kitje wil of voor de TB's... Mijn idee was altijd dat de Hitec beter waren voor de zekerheid maar dat is helaas (nog) niet waar. Dan vind ik TB's beter klinken... Wordt wel een beetje gek van de keuzes hierin!
Geplaatst: 23 apr 2006 20:35
door Hendrik-Jan
Voor degenen die niet snappen waar dit over gaat; zie fotoalbum.
Maarten gebruikt tijdelijk een ander soort riem omdat de goede nog in bestelling staat. Echter is deze riem niet sterk genoeg.
@Piet, laat die nummerplaten toch lekker zichtbaar. Op de openbare weg kan ook iedereen foto's maken en op internet zetten (
www.autogespot.com, e.d.).
Geplaatst: 24 apr 2006 7:04
door Piet
Ondanks die grote oren kun je slecht luisteren flap.

Geplaatst: 24 apr 2006 7:12
door jans
Volgens mij heeft ie die zich laten aannaaien.

Geplaatst: 24 apr 2006 9:48
door stevenflappy
Nou je kan moeilijk zeggen dat het probleemloze km zijn geweest, getuige (helaas) alle elende hier op het forum... Kijk, lezen kan ik wel!! En aangezien ik niet de financiele middelen heb om die dingen op te vangen wat er in de UK gebeurde of technisch genoeg voor de andere problemen krijg ik toch zo iets van:

Zeg niet dat het teringzooi is, maar probleemloos is het ook niet!!!!! En dat kan ik niet gebruiken....
Sorry!
Geplaatst: 24 apr 2006 10:31
door Maarten
HJ het was een super dag !
En eindelijk tijd om de goede riem erop te leggen. (ok de lunch was wat kort, maar de service van het zomaar mogen gebruiken van al hun gereedschap, maakta alles goed en scheelde mij thuis toch weer wat sleutelwerk.)
De instructeur (oudere man) die nog even 3,5 rondjes gereden heeft omdat hij (zogenaamd) de groep niet terug kon vinden, zei over de compressor dat ze eigenlijk zo allemaal moesten zijn, hoewel hij zou nog wel 50 pk meer mogen hebben.
Maarten
Ps Ik zal in het andere topic over de SC wel vertellen wat het probleem was dat ik op mijn Hitec set heb gehad.
Geplaatst: 24 apr 2006 11:07
door Piet
stevenflappy schreef:Nou je kan moeilijk zeggen dat het probleemloze km zijn geweest, getuige (helaas) alle elende hier op het forum... Kijk, lezen kan ik wel!! En aangezien ik niet de financiele middelen heb om die dingen op te vangen wat er in de UK gebeurde of technisch genoeg voor de andere problemen krijg ik toch zo iets van:

Zeg niet dat het teringzooi is, maar probleemloos is het ook niet!!!!! En dat kan ik niet gebruiken....
Sorry!
Nee, daar heb je helemaal gelijk in. Ondanks dat het tot nu kleine dingen zijn geweest zijn ze wel kostbaar (Weliswaar door een stuk onwetendheid en slordigheden maar daar koop je niks voor) en heel vervelend. Bij tunen loop nu eenmaal meer risico en loop je meer kans op storingen en dat moet je tegen elkaar afwegen
Geplaatst: 24 apr 2006 11:12
door Maik
Wat een geheimzinnigheden weer rondom de compressor
Wilbert had weer opgevangen dat de compressor niet veel scheelde op het rechte eind, 180 ipv 170km/u.... Vind ik raar, want het is maar net hoeveel gas je geeft. Met de standaard 2.2 moet 180 makkelijk mogelijk zijn (niet geprobeerd want we mochten niet inhalen

). Vled (zo heette de oudere instrukteur toch?) heeft het dus geprobeerd en hij kwam maar op 170 voor de 2.2 en 180 voor de SC?

. ligt er maar net aan op welk punt hij echt op het gas ging...
Met mijn vorige auto (seat leon 220pk) redde ik al 190 op het rechte eind van Zandvoort.
Maarten, we gaan wel een keer wat metingen doen met jouw SC. Met mijn G-kracht meter...
