Speedster turbo te koop !!!!
Ja, gezien.Marcel schreef:Is dit wat ???
Komt circa € 6500,- bij maar dan rijdt je voor ca € 30.000,- een pracht Turbo.......![]()
Je ziet ze dus in Duitsland ook steeds minder en ouder te koop staan
Ik vind het doodeng om in het buitenland te kopen.
Heb, behalve plezier in autorijden, de ballen verstand van technische staat van auto's, ontdekken van verborgen schade, enz.
Daarbij komt het importeren, een behoorlijke drempel.
Maar je hebt gelijk, zo zijn de prijzen interessant.
Ik moet eens bij een (viavia) bedrijfje informeren, dat zich bezighoudt met import.
Speedster T #5002
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
En jan kan het wetenjans schreef:als je er een uit b.v. Duitsland haalt, zou ik er een kopen bij een Opel dealer![]()
en het liefst een van max één jaar oud.
Dit i.v.m. de historie van de auto én de garantie die gewoon ook hier 2 jaar is.

Hij kan ook die van jou kopen Jan......vallen de prestaties zeker niet tegen en of je dan nog verlangd naar meer

- hellspeedster
- Actief lid
Re: verkoop
Hey PipoPipo schreef:Nou weer![]()
Gelieve hem naar het buitenland te verkopen, aub. Is de mijne weeral wat zeldzamer
k'Heb gedaan wat ge gevraagd hebt he,Speedster is vandaag vertrokken naar Frankrijk.

Dus weer een Turbo minder in Belgie.(i shall miss him

EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
- Pipo
hellspeeedster
Hi Serge, dat is lief van je
Dat maakt voor zover ik weet de mijne nu de enige Europablauwe Turbo in België
Oops, ik bedenk zojuist dat het voor de politie nu nog eenvoudiger is om hem te traceren
Maar alle gekheid op een stokje. Ik ben blij voor je, en hoop dat je een goede prijs gekregen hebt. Vind het wel spijtig dat de Belgische club weeral uitgedund is
Geeft wel een vreemd leeg gevoel, zeker?
Mocht je heimwee naar je blauwe Speedy krijgen, geef me dan een seintje. Dan spreken we eens af voor een rit
En met wat ga je nu die extra garageplaats weer opvullen?

Oops, ik bedenk zojuist dat het voor de politie nu nog eenvoudiger is om hem te traceren

Maar alle gekheid op een stokje. Ik ben blij voor je, en hoop dat je een goede prijs gekregen hebt. Vind het wel spijtig dat de Belgische club weeral uitgedund is

Mocht je heimwee naar je blauwe Speedy krijgen, geef me dan een seintje. Dan spreken we eens af voor een rit

A thing of beauty is a joy forever!
dag serge, dag pipo ....
ik wou in de eerste plaats serge feliciteren met de geslaagde verkoop ... was uiteindelijk een verkoop op vrije basis en met de idee van iets anders in de plaats te brengen ...
ik kocht de grijze speedster 2.2i van serge en verkocht hem begin van dit jaar ...
kan aan serge alleen maar de raad geven ...vervang hem door een heel bijzondere wagen hoor want ...ik kan bevestigen dat het niet eenvoudig is om de speedster te vergeten ...lukt gewoon niet en hoeft in se ook niet maar zo blijft het gemis natuurlijk ...als een soort blijvende pijn ...
waarom verkocht zal je dan vragen ...de speedster kombineren met een gezin met twee kinderen, zelfs als tweede wagen, is niet eenvoudig!
in elk geval serge thanks voor me het gevoel van de speedster te hebben leren kennen en succes met koop van .... P...?
altijd welkom hé!
Grtzzzzzzz Phil
ik wou in de eerste plaats serge feliciteren met de geslaagde verkoop ... was uiteindelijk een verkoop op vrije basis en met de idee van iets anders in de plaats te brengen ...
ik kocht de grijze speedster 2.2i van serge en verkocht hem begin van dit jaar ...
kan aan serge alleen maar de raad geven ...vervang hem door een heel bijzondere wagen hoor want ...ik kan bevestigen dat het niet eenvoudig is om de speedster te vergeten ...lukt gewoon niet en hoeft in se ook niet maar zo blijft het gemis natuurlijk ...als een soort blijvende pijn ...
waarom verkocht zal je dan vragen ...de speedster kombineren met een gezin met twee kinderen, zelfs als tweede wagen, is niet eenvoudig!
in elk geval serge thanks voor me het gevoel van de speedster te hebben leren kennen en succes met koop van .... P...?
altijd welkom hé!
Grtzzzzzzz Phil
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
- hellspeedster
- Actief lid
Re: hellspeeedster
@PipoPipo schreef:Hi Serge, dat is lief van jeDat maakt voor zover ik weet de mijne nu de enige Europablauwe Turbo in België
![]()
Oops, ik bedenk zojuist dat het voor de politie nu nog eenvoudiger is om hem te traceren![]()
Maar alle gekheid op een stokje. Ik ben blij voor je, en hoop dat je een goede prijs gekregen hebt. Vind het wel spijtig dat de Belgische club weeral uitgedund isGeeft wel een vreemd leeg gevoel, zeker?
Mocht je heimwee naar je blauwe Speedy krijgen, geef me dan een seintje. Dan spreken we eens af voor een rit![]()
Garageplaats was vrij vlug terug bezet door een ......Porsche 964 cabrio.
Deze heb ik maar 1 week in bezit gehad omdat de teleurstelling in deze wagen TE groot was,het verschil in prestaties was enorm.
Porsche is nu vervangen door een BMW Z3M.
Dit is een ander paar "mouwen"
Kwa prestaties moet dit ZEKER niet onderdoen voor een Speedster turbo en je hebt meer comfort EN luxe,voelt ook veel degelijker aan als een Speedster.
Kost wel iets meer in onderhoud en algemene kosten maar je krijgt er veel voor terug.
Groeten en misschien komen we elkaar nog wel eens tegen van de zomer
EX-2.2 rijder nr : 945
- stevenflappy
- Contacteer:
- hellspeedster
- Actief lid
- stevenflappy
- Contacteer: