Pagina 3 van 9
Geplaatst: 07 jul 2006 22:34
door markv
piet schreef:Ik heb begrepen dat de tegendruk van standaard Milltec 0,7 bar is en die van Turbo 0,5.
Wow! Is dat niet erg veel? Zeker voor de turbo..
Mark
Geplaatst: 09 jul 2006 0:49
door Maarten
is alleen van de einddemper volgens mij, Mark
Geplaatst: 09 jul 2006 8:46
door markv
Maar dat is dan toch nog steeds veel? Je wilt toch juist dat de gassen zo makkelijk mogelijk de motor uit gaan, zonder dat de motor daar veel energie in moet steken om de gassen door de uitlaat te persen omdat die weerstand heeft?
Mark
Geplaatst: 10 jul 2006 8:40
door Gerard
Het begint nu toch wel een beetje zichtbaar te worden hoezeer ik Speedy mis.
Toen ik vanmorgen in de spiegel keek zag ik dit:

Geplaatst: 10 jul 2006 8:45
door paul
Nou dan ben je al een stuk opgeknapt t.o.v. de laatste
keer dat ik je zag

Geplaatst: 10 jul 2006 8:46
door Gerard
Zoiets had ik al verwacht.

Geplaatst: 12 jul 2006 12:18
door Gerard
Nog drie daagjes en kan ik weer:

Geplaatst: 12 jul 2006 12:46
door jans
Dit keer kun je strepen trekken

Geplaatst: 13 jul 2006 14:01
door Gerard
Heb net ff gebeld met Hitec. Hebben gelukkig geen problemen ondervonden tijdens de operatie.
Zaterdag is ie weer van mijn.

Geplaatst: 14 jul 2006 6:54
door jans
Nog één nachtje slapen

Of blijf je ''op'' Gerard

Geplaatst: 14 jul 2006 10:54
door Gerard
Bijna, we gaan vannacht om 0400u rijden die kant op.

Geplaatst: 14 jul 2006 10:55
door Piet
Hoe laat ben je er dan?
Ik ga namelijk dinsdag die kant op.
Geplaatst: 14 jul 2006 11:04
door paul
Piet schreef:
Ik ga namelijk dinsdag die kant op
Dan is 'ie allang weer terug ...

Geplaatst: 14 jul 2006 13:17
door Gerard
Dat mag ik wel hopen iig.

Geplaatst: 15 jul 2006 1:43
door Gerard
Hehe,we gaan.
Tot laterss.
