Ben hier ook in geïnteresseerd.Ben ook geintresserd in een krik en afhankelijk van de specs en prijs misschien ook in een momentsleutel en een dop 17 met kunstof bescherming.
Garagekrik
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik heb van de week de prijzen gekregen van de krik, momentsleutel en wielmoerdoppen.
De krik komt op 120 euro bij afnamen van 10 stuks.
Moment sleutel van het merk Beta met de aanhaalmoment van 20 tot 100Nm voor 99 Euro.
De doppen zijn een setje in de maten 17,19 en21 en zijn aan de buitenkant van plastic om zo de velg te beschermen voor 20 euro.
Ik probeer alleen de btw nog terug te krijgen en dat schenk ik dan aan de Speedsterclub voor eventueel te besteden voor een meeting of voor het forum. Schrijf je in
De krik komt op 120 euro bij afnamen van 10 stuks.
Moment sleutel van het merk Beta met de aanhaalmoment van 20 tot 100Nm voor 99 Euro.
De doppen zijn een setje in de maten 17,19 en21 en zijn aan de buitenkant van plastic om zo de velg te beschermen voor 20 euro.
Ik probeer alleen de btw nog terug te krijgen en dat schenk ik dan aan de Speedsterclub voor eventueel te besteden voor een meeting of voor het forum. Schrijf je in