TopFuel stelt zich voor...
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ja maar die zijn te groot. Als je in de buurt bent kom je maar langs, koffie staat warm en de cola koud
Almere Buiten
Heb er ook een van Jan van de Kooi in de race Exige
Maar hij kon Mark in mijn auto niet bijhouden
En nog even voor de duidelijkheid, MARK (van Lotus Amsterdam) reed die tijd, daar kom ik echt niet aan
Almere Buiten

Maar hij kon Mark in mijn auto niet bijhouden

En nog even voor de duidelijkheid, MARK (van Lotus Amsterdam) reed die tijd, daar kom ik echt niet aan

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Hoho, Flap haalt alleen 2:16 als hij gereden wordt.... ik heb die 2.14 geredenTopFuel schreef:Hey Steven heb jij toevallig wat leuke filmpjes van speedsters op circuits? Misschien heb je jezelf een keer gefilmd met je 2min 14? hehe...

Die met die lotus wil ik ook wel eens zien... In Almere Buiten kom ik niet zo gek vaak dus dat zal moeilijk worden! Kun je ze niet op een of andere site zetten? Op youTUBE kom ik vaak filmpjes tegen van een paar uur...stevenflappy schreef:Ja maar die zijn te groot. Als je in de buurt bent kom je maar langs, koffie staat warm en de cola koud
Almere Buiten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij kon Mark in mijn auto niet bijhouden![]()
![]()
Gr TopFuel
En zilver valt best wel wat van te makenMaik schreef:Ik weet wel wat ik zou doen: ik zou een 1-2-3 jaar oudere speedster kopen voor rond de 20k met iets van 30-40duizend km erop en lekker die paar duizend euro verschil in een paar goede velgen+banden+onderstel+remmen gooien. Voor dat blokje is 40.000km helemaal niets... De body en alles zijn meestal toch nog in nieuwstaat omdat tussen de ritjes door de polder door, de auto dag en nacht binnen staat... Stefan had er een jaar ofzo ook 1 gekocht uit 2001, voor iets van 19.000 euro, maar er zat geen krasje of kraakje in! Dat was echt een superkoopje...
Wat ik wil zeggen: staar je niet blind op bouwjaar of km-stand...

- Bijlagen
-
- 2 Stars en Speedster 29-10-2005 (38) (Small).JPG (46.53 KiB) 3540 keer bekeken
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: