van dijk schreef:Ik ga geen GT kopen, ik weet nog niet wat ik wel ga kopen. Zoals ik al schreef vind ik de GT een mooie auto, maar het is geen rijders auto (zo weer een paar vrienden er bij ) Ik denk met het aanbod dat er is, dat de Speedster niet snel verkocht is. Helaas kan je deze auto niet ongezien te koop aanbieden, ik zag dat er na 45 min al een bericht was over de verkoop.
Hoe gaat het met de verkoop Martin?
Enne...kom op...je weet vast wel wat er komen moet.
Een turbo toch!!
een goede tip ...verkoop je speedy niet te snel of beter nooit ...voor dat geld ga je nergens iets anders van dat gehalte vinden en ...missen doe je hem dan zeker !!!!!
ik kan het enkel maar bevestigen ...
grtz
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
silverwing schreef:een goede tip ...verkoop je speedy niet te snel of beter nooit ...voor dat geld ga je nergens iets anders van dat gehalte vinden en ...missen doe je hem dan zeker !!!!!
grtz
silverwing schreef:een goede tip ...verkoop je speedy niet te snel of beter nooit ...voor dat geld ga je nergens iets anders van dat gehalte vinden en ...missen doe je hem dan zeker !!!!!
grtz
Dan koop je er toch gewoon terug één
heb er al regelmatig zitten aan denken maar het leven is stellen van prioriteiten en maken van keuzes .... speedster hoort er voorlopig spijtig genoeg even niet meer bij ...
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Zo, even lekker gezeild in Denemarken. Zal morgen eens naar de Westfield kijken. Wegenwacht heeft ervoor gezorgd dat ik in iig spanning op de verdeler had (overige circuits uitgeschakeld, want her en der kortsluiting waarschijnlijk).