2Bular uitlaatsysteem
- Treertje
- Actief lid
- Contacteer:
Heb een compleet 2Bular systeem in bestelling staan.
communicatie met Jim is erg lastig, deze man heeft het druk!
Begonnen met contacten op 27-08-08. huidige status 03-10-08:
Hello Gerard! Sorry about the delay in getting back to you. I'm going down to Courtenays tomorrow (long road trip!) to sort out the Supercharger manifold to make it fit the road cars - clearances are tight, so Courtenays have made a car/facilities available and I'll have this sorted. Delay is good - I'll make sure you get a good price.
Jim
Dus ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat kosten. Gelukkig heb ik geen haast.
communicatie met Jim is erg lastig, deze man heeft het druk!
Begonnen met contacten op 27-08-08. huidige status 03-10-08:
Hello Gerard! Sorry about the delay in getting back to you. I'm going down to Courtenays tomorrow (long road trip!) to sort out the Supercharger manifold to make it fit the road cars - clearances are tight, so Courtenays have made a car/facilities available and I'll have this sorted. Delay is good - I'll make sure you get a good price.
Jim
Dus ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat kosten. Gelukkig heb ik geen haast.
Kan nog ff meer motiveren hoor
Ander projectje met Jim loopt vanaf 03/2007. Nog niets ontvangen, al wel betaald. Maargoed, das R&D. Ondanks dat ik door dit project 5 maanden niet met de auto heb kunnen rijden ben ik er van overtuigd dat het de moeite waard gaat zijn. Net als met de downpipe/cat/demper.
Mark

Mark
C30-94@0.55bar
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Gerard, Ik heb met Jim gesproken. Hij was vanmiddag bij Courtney om jou 3" systeem te passen!?! Klinkt als goed nieuws voor jou dus.
(hij moest hem nog passen
)
Als die er onder past, zou "ons" 2,5" pijpje geen probleem meer mogen geven, aldus Jim.
"we're almost there Dominic"! heb ik al een paar x gehoord en ken ik nu wel zo'n beetje.
toch geeft het mij telkens weer goede moed!
Binnenkort dus te koop: Basstuck sporteinddemper.

Als die er onder past, zou "ons" 2,5" pijpje geen probleem meer mogen geven, aldus Jim.
"we're almost there Dominic"! heb ik al een paar x gehoord en ken ik nu wel zo'n beetje.

Binnenkort dus te koop: Basstuck sporteinddemper.

Ja, heb nog wel het e.e.a. van Jim gehoord. Grootste probleem is het uitbesteden van de produktie. Voor zover ik heb begrepen is dit voor de Elise gebeurd, maar voor de Speedster loopt hij tegen grote problemen aan met leveranciers.
Als je een compleet systeem hebt besteld, dan zit je sowieso vast in het R&D project wat hij voor mij aan het doen is, het ontwikkelen van een spruitstuk. Zijn ook vorderingen in, maar vermoed dat het nog wel een paar maanden zal duren.
Mark
Als je een compleet systeem hebt besteld, dan zit je sowieso vast in het R&D project wat hij voor mij aan het doen is, het ontwikkelen van een spruitstuk. Zijn ook vorderingen in, maar vermoed dat het nog wel een paar maanden zal duren.
Mark
C30-94@0.55bar